شرکت‌کنندگان رالی کیش چه تسهیلاتی دریافت می‌کنند؟

شرکت‌کنندگان بزرگترین تور گردشگری کشور که در قالب رالی تور خانوادگی به همت معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش برگزار می‌شود، تسهیلات ویژه ای دریافت می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش به نقل از سرویس بازار ایسنا، در این جشنواره شرکت‌کنندگان 50 درصد هزینه سوخت خودرو را به همت جامعه بازاریان و بازرگانان کیش‌ دریافت می‌کنند‌.

تخفیف 50 درصدی تعدادی از هتل های کیش‌، امداد خودرو رایگان توسط کانون اتومبیل‌رانی، تخفیف‌ 40 درصدی ویژه شهرداری و شرکت کشتیرانی رئوفی برای حمل خودرو از چارک به کیش، تخفیف 50 درصدی بابت پارک دلفین‌ها‌، باغ پرندگان، دریافت رایگان کارت قرعه کشی 5 امتیازی به ارزش 150 هزار تومان جهت شرکت در قرعه کشی یک دستگاه خودرو به همراه 10 میلیون تومان کارت هدیه هر شب در جشنواره خرید از دیگر مزایای شرکت‌کنندگان در این رالی است.

شرکت‌کنندگان بزرگترین تور گردشگری کشور همچنین از تخفیف 20 درصدی کلوپ‌های غواصی و تفریحات دریایی و دفاتر تورهای گردشگری داخل جزیره‎‌، تخفیف 40 درصدی تخفیف 10 تا 20 درصدی رستوران‌ها و مراکز پذیرایی بهره‌مند می‌شوند.

گفتنی است اهدای جوایز نقدی و کالا در هر روز از مسابقات و شانس برنده شدن یک دستگاه خودرو هر شب در جشنواره خرید و چکاپ کامل رایگان پزشکی در جشنواره سلامت کیش و در نهایت اهدای یک دستگاه لودر شرکت ماشین آلات سنگین هپکو به مبلغ 3 میلیارد ریال به برنده جشنواره از دیگر مزایایی است که برای شرکت‌کنندگان منظور شده است.

شرکت کنندگان جشنواره در مسابقاتی همچون کارتینگ‌، اسلالوم و پنالتی در مجموعه پارس سافاری کیش شرکت می‌کنند و مجموع امتیازات مسابقات طراحی خودرو‌، عکاسی بین راه و گزارشگری شانس برنده شدن یک دستگاه لودر هپکو را بیشتر می‌کند‌.

این برنامه به همت معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش و با مشارکت شرکت ماشین آلات سنگین هپکو، استانداری تهران، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور‌، معاونت راهنمایی و رانندگی ناجا‌، بانک سپه‌، کانون اتوموبیل‌رانی و جهانگردی جمهوری اسلامی ایران و مجموعه پارس سافاری کیش برگزار می‌شود.

این رویداد تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت.