سومین سفر سانی به قشم با اجرای زنده رضا صادقی

در سومین سفر کشتی اقیانوس پیمای سانی به قشم، ارکستر رضا صادقی بر روی عرشه کشتی کنسرت زنده اجرا می کنند.

به گزارش روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، کشتی بزرگ اقیانوس پیمای سانی که درحال حاضر علاوه برکیش یکی از ظرفیت های خوب کشور در توسعه گردشگری دریایی محسوب می شود و بسیاری از ارگانهای مرتبط با حوزه دریا وگردشگری درتدارک برنامه ریزی گسترده برای بهره برداری از این پتانسیل ارزشمند هستند با برنامه ریزیهای انجام شده چهارشنبه 6 اردیبهشت عازم سومین سفر خود به مقصد جزیره قشم است.

این کشتی بزرگ اقیانوس پیما که تجربه جدیدی برای ایرانیان از سفرهای دریایی است تاکنون با استقبال خوب شهروندان و گردشگران مواجه شده است.

کشتی بزرگ مسافری تفریحی سانی قراراست ساعت 17 چهارشنبه 6 اردیبهشت از بندر تجاری کیش حرکت خود را آغاز کند و در طول سفر مسافران می توانند از امکاناتی که برای تفریح و سرگرمی آنان فراهم شده بهره ببرند.

برای اولین بار کنسرت هنرمند مطرح کشورمان رضا صادقی که به همراه گروه ارکستر خود به صورت  زنده بر روی عرشه کشتی برنامه اجرا می کنند این سفر را به تجربه ای خاطره انگیز برای مسافران کشتی سانی تبدیل می کند.

صرف شام در رستوران زیبای کشتی، امکان خرید از فروشگاه، تماشای تلویزیون، قدم زدن برروی عرشه کشتی و تماشای آرامش دلنشین دریا، استفاده ازکافی شاپ واقامت در اتاقهای هتل کشتی، گوشه ای از امکانات جالب کشتی اقیانوس پیمای سانی برای مسافرانش است.

سانی پس از طی 225 کیلومتر حدود ساعت 6 صبح پنج شنبه 7 اردیبهشت در بندر کاوه قشم پهلو می گیرد و با برنامه ریزیهای انجام شده مسافران پس از صرف صبحانه در کشتی در قالب تور از نقاط دیدنی جزیره قشم بازدید می کنند و برای صرف ناهار به کشتی باز می گردند تا پس از استراحتی کوتاه سری هم به بازارهای جزیره قشم بزنند.

کشتی اقیانوس پیمای سانی ساعت 22 پنج شنبه 7  اردیبهشت قشم را به مقصد جزیره کیش ترک می کند تا ساعت 10 صبح جمعه 8 اردیبهشت در بندر تجاری کیش پهلو بگیرد.

البته در سفر برگشت نیز در طول مسیر برنامه های تفریحی مانند اجرای کنسرت و امکانات پذیرایی و صرف شام برای مسافران تدارک دیده شده است.

قیمت بلیت سفر به کشتی سانی که شامل ایاب و ذهاب با کشتی اقیانوس پیما، صرف صبحانه، ناهار و شام، اقامت در هتل کشتی، استفاده از کنسرت و برنامه های تفریحی است برای هر نفر معادل پانصد هزار تومان است.

علاقمندان می توانند برای خرید بلیت کشتی بزرگ اقیانوس پیمای سانی به شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش مراجعه کنند و یا با تلفن های 09333928020 ، 09334929020 و 07644423551 تماس بگیرند.