سه کام حبس پرده نشین شب هفتم جشنواره فیلم فجر کیش

سه کام حبس و روز بلوا درهفتمین شب از جشنواره فیلم فجر کیش بر پرده نقره ای خواهند نشست.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، فیلم های مردن در آب مطهر و خوب بد جلف 2 دو اثر سینمایی از جمله آثار منتخب جشنواره فیلم فجر بود که در  جزیره کیش به نمایش درآمد.
تفاوت این دو فیلم علاوه بر اینکه در طنز و درام بودن است در جذب مخاطبان نیز به همان میزان متفاوت عمل کردند و در حالی که مردن در آب مطهر در بیان یک دغدغه اجتماعی به روایت داستانی از چند جوان افغان و مهاجرت آن ها می پرداخت در جذب مخاطب نتوانست به خوبی خوب بد جلف 2 عمل کند.
فیلم خوب بد جلف 2 با بازی پژمان جمشیدی و سام درخشانی به عنوان یک زوج هنری موفق توانست بازهم جمع کثیری از کیشوندان را به سوی گیشه سینما هدایت کند و سالن خلیج فارس را مملو از جمعیت کند.
اگر چه این فیلم مورد علاقه برخی از سینمادوستان نبود اما تماشاگران با رضایت، محل اکران فیلم را ترک کردند.

هفتمین شب از اکران فیلم های منتخب جشنواره فیلم فجر در جزیره کیش به دو فیلم سه کام حبس با دو سانس نمایش در ساعت 19 و 24 و فیلم روز بلوا دریک سانس و ساعت 21:30 دقیقه اختصاص دارد.
 سه کام حبس

کارگردان: سامان سالور
تهیه کننده: سامان سالور
مدیر فیلمبرداری: مسعود سلامی
بازیگران: پریناز ایزدیار ، محسن تنابنده ، سمیرا حسن‌پور ، متین ستوده ، محمود علیان ، یداله شادمانی و محمد اشکان‌فر
خلاصه فیلم
سالور در سه کام حبس داستان خانواده‌ای سه نفره را روایت می‌کند که زندگی پرتلاشی برای رسیدن به آرامشی واقعی دارند. زوجی که هر کدام در شغل و حرفه خودشان شبانه روزی تلاش می‌کنند تا تنها فرزندشان فردای روشن‌تری داشته باشد. آن‌ها خانه قدیمی و پوسیده‌ای دارند که هر سویش ویران شده اما رویای تحویل‌گرفتن خانه‌ی در حال ساختشان آن‌ها را زنده نگه می‌دارد.
 روز بلوا

کارگردان: بهروز شعیبی
نویسنده: مهران کاشانی
تهیه کننده : محمد رضا تختکشیان
بازیگران: بابک حمیدیان، لیلا زارغ، داریوش ارجمند، دیانا دهقان، ساغر قناعت، مسعود دلخواه، زکیه بهبهانی، پاشا جمالی، محمد علی محمدی
خلاصه فیلم
عماد استاد دانشگاهی خوشنام و یک چهره تلویزیونی مورد توجه است، او ناگهان توسط پلیس با اتهام‌هایی جدی مواجه می‌شود که خود و خانواده‌اش را در موقعیت پیچیده‌ای قرار می‌دهد