با هدف ایجاد فرصت‌های مسافرت هوایی در شرایط تحریم؛

سه فروند هواپیمای جدید به ناوگان هواپیمایی کیش اضافه می‌شود

مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش خبر داد که با هدف افزایش ظرفیت پروازها و ایجاد فرصت‌های مسافرت هوایی، اقدام به اجاره ۳ فروند هواپیمای جوان از یکی از کشورهای خارجی کرده که در آستانه ورود به ایران است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سازمان هواپیمایی  تلاش دارد تا با هدف توسعه ناوگان هوایی ضمن ایجاد توسعه فرصت‌های مسافرت هوایی به تمامی نقاط کشور از افزایش قیمت بلیت هواپیما در دوران اوج سفرها بکاهد.

در همین راستا قرار است دو شرکت هواپیمایی جدید با هواپیماهای جدید تا یک ماه آینده به جمع سایر شرکت های هواپیمایی کشور بپیوندند.

در همین زمینه «فرزانه شرفبافی» مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش روز جمعه به خبرنگار اقتصادی ایرنا، گفت: شرکت هواپیمایی کیش توانسته است دو فروند هواپیمای خود را بعد از یک دوره چک سنگین تا روزهای آینده به خط پروازی بازگرداند.

وی خبر داد که این شرکت های خطوط هوایی اکنون صاحب ۱۲ فروند ناوگان ملکی است و در جدیدترین اقدام خود برای پوشش بیشتر سفرهای هوایی مردم اقدام به اجاره۳ فروند هواپیمای جوان از یکی از کشورهای خارجی کرده که در آستانه ورود به ایران است.

بر اساس اظهارات شرفبافی، ظرفیت صندلی های شرکت هواپیمایی کیش اکنون به ۳ هزار و ۵۰۰ صندلی رسیده است که در شرایط تحریم می‌تواند ظرفیت مناسبی برای کمک به توسعه حمل و نقل هوایی باشد.

شرفبافی همچنین از برنامه این ایرلاین برای پوشش پروازهای مناطق آزاد از شهر فرودگاهی امام خمینی خبر داد و گفت: هواپیمایی کیش به زودی پروازهای جدیدی را به مقصد مناطق آزاد از فرودگاه امام برقرار می‌کند.