سفر کارت تحقق سفری راحت و ارزان برای گردشگران و مسافران

معاون فرهنگی، اجتماعي و گردشگری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد از ایجاد سفر کارت برای تحقق عدالت محوری و سفرهای اقساطی ارزان قیمت به مقصد مناطق آزاد به ویژه جزیره کیش خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مهدي حسین زاده در آیین رونمایی از جشنواره فرهنگی گردشگری "ماه عسل کیش" که با حضور سعید پورزادی عضو هیات مدیره و سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش صبح دوشنبه 3 بهمن در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد، با اشاره به تاکید رئیس جمهور کشورمان مبنی بر افزایش نشاط و شادی در جامعه، اظهار داشت:  این امر مهم یکی از ماموریت های سازمان های مناطق آزاد در راستای افزایش گردشگری می باشد که تحقق یافتن آن مستلزم همکاری سایر نهادها و دستگاه ها در این مناطق است.

حسین زاده با اشاره به برگزاری جشنواره "ماه عسل کیش" گفت: جزیره کیش با ظرفیت ها و زیر ساخت های مطلوب به عنوان پایلوتی برای برگزاری رویداد هایی با محوریت توسعه صنعت توریسم و گردشگری خانواده محور در مناطق آزاد برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به پیگیری های دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی برای تحقق این مهم گفت: با همکاری سایر نهادها می توانیم این ایده مهم را جامه عمل بپوشانیم.

مهدی حسین زاده در ادامه سخنان خود تصریح کرد: اولویت ما خانواده هایی با شرایط امکان سفر کمتر هستند که با تحقق این مهم می توانند در اقساط بلند مدت و با سود کمتری سفر کنند.

حسین زاده به افزایش 30 درصدی گردشگران مناطق آزاد نسبت به آخرین سال پیش از شیوع کرونا اشاره کرد و افزود: تلاش می کنیم با برنامه ریزی های لازم از سوی سازمان های مناطق آزاد کشور در راستای روند افزایشی حضور و استقبال از مسافران و گردشگران نوروز اقدامات لازم انجام شود.