سرمايه گذاري 25 ميليون دلاري يك ايراني مقيم امارات در جزيره كيش

پاندا هايپر ماركت جزيره كيش با سرمايه گذاري 25 ميليون دلاري از نوروز امسال آغاز بكار كرد

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، پاندا هايپر ماركت كيش در زميني به مساحت 7 هزار و پانصد متر مربع و با زيربناي 12 هزار متر مربع و با اعتبار 10 ميليون و 7 هزار دلار ساخته شده است. 2 ميليون و 150 هزار دلار هزينه تجهيز اين فروشگاه بوده و براي تهيه 8600 قلم كالا  نيز 12 ميليون دلار هزينه شده است.

سرمايه گذار اين فروشگاه بزرگ كه از ايرانيان مقيم امارات متحده عربي است با تشكر از حمايت هاي مديران سازمان منطقه آزاد كيش در جهت حل مشكلات و تسهيل شرايط راه اندازي اين مجتمع بزرگ گفت: به عنوان يك ايراني مدت ها علاقمند بودم تا در كشور خود سرمايه گذاري كنم و با توجه به شرايط موجود جزيره كيش مناسب ترين مكان براي فعاليت اقتصادي گسترده است.

اين فروشگاه كه از اواخر فروردين آغاز بكار كرده است تا پايان تعطيلات نوروزي در يك شيفت و از ساعت 12 ظهر تا 2 بامداد آماده ارائه خدمات به ساكنان و گردشگران است. پس از تعطيلات نوروزي نيز ساعات كار فروشگاه به دو شيفت صبح و عصر تغيير خواهد يافت.

در پاندا هايپر ماركت 8600 قلم كالا شامل محصولات آرايشي – بهداشتي، پوشاك، ابزارآلات، لوازم منزل،  ظروف آشپزخانه، كالاهاي تزئييني، لوازم التحرير، زيورآلات، محصول كشورهاي ايتاليا، تركيه، هند، تايلند و چين عرضه مي شود و تا چند ماه آينده تنوع اجناس اين فروشگاه به 20 هزار قلم كالا خواهد رسيد.

لازم به ذكر است پاندا هايپر ماركت كيش در ميدان هرمز ابتداي بلوار مير مهنا واقع شده است.