سرشماری عمومی طرح تحول نظام سلامت در کیش تمدید شد

سرشماری عمومی طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت با هدف جمع‌ آوری دقیق و کامل اطلاعات خانوارهای ساکن در کیش تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رئیس مرکز توسعه سلامت کیش با بیان اینکه این طرح با هدف جمع‌ آوری دقیق و کامل اطلاعات خانوارهای ساکن در کیش از 25 اردیبهشت آغاز شد و به دلیل پایان نیافتن این طرح تا اطلاع ثانوی تمدید شد.

دکتر رضا نیا افزود: با توجه به گرم بودن هوا و موقعیت خاص کیش اجرای این طرح تمدید شد.

وی با اشاره به همکاری مناسب شهروندان در ارائه اطلاعات به مأموران سرشماری گفت: مطبوعات و رسانه‌ها نیز در برگزاری دقیق این طرح همت و تلاش فراوانی دارند.

دکتر رضانیا با تاکید بر اینکه اطلاعات دقیق از جمعیت نقش مهمی در برنامه‌ ریزی صحیح برای اجرای برنامه دارد، گفت: تمام اطلاعات در سیستم نرم‌افزار سیب ثبت خواهد شد و بر این اساس مراقبت بهداشتی فعالی از جمعیت صورت می‌گیرد.
رضانیا در مورد ویژگی‌های این طرح یاد آور شد: اگر فردی بنا به هر دلیلی نتوانست برای دریافت خدمات موردنظر مراجعه کند، با مراجعه حضوری یا تلفنی موارد به وی یاد آوری می‌شود که اقدام لازم را در اسرع وقت برای حفظ سلامتی خود انجام دهد.

گفتنی است، طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت با هدف افزایش سطح سلامت جمعیت، افزایش عادلانه دسترسی به خدمات سلامت، بهبود کیفیت خدمات رسانی و افزایش رضایتمندی شهروندان اجرا می شود.