سجاد زارعیان قهرمان مسابقات پنانگ مالزی مدال با ارزش خود را شهدای مدافع حرم تقدیم کرد

سجاد زارعیان جهرمی ملی پوش اسکواش کیش که به عنوان نخستين ورزشكار ایرانی كه در چهاردهمین دوره مسابقات بین المللی پنانگ مالزی موفق به کسب مدال طلا شده است، با ارسال پیامی خطاب به رئیس فدراسیون اسکواش کشورمان، مدال خود را به شهدای مدافع حرم تقدیم کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سجاد زارعیان ورزشكار جزيره كيش كه از  ملی پوشان كشورمان است، نخستین ورزشکار جوان ايراني است که توانستدر مسابقات پنانگ مالزی با شکست میزبان، مدال طلا را به نام خود ثبت کند.

وی در تماسی با رئیس فدراسیون کشورمان اعلام کرد طلای خود را تقدیم شهدایی می کند که در سایه رشادت ها و ایثارگری های آنان امنیتی در مملکت به وجود آمده است تا او و دیگر ورزشکاران بتوانند در عرصه بين المللي  افتخار آفرینی کنند.

 رئیس فدراسیون اسکواش كشور و جمع زيادي از مسئولان ورزشي از اين اقدام زارعیان که نشانگر بلوغ فکری و معنوی اوست تقدير كردند.

لازم به ذکر است، مسابقات بین المللی پنانگ از رویدادهای معتبر و شناخته شده اسکواش جهان و دارای سه رتبه امتیاز رنکینگ سیلور، گولد و پلاتینیوم  است. این رویداد به دلیل اهمیت، سابقه و تعداد مدعیان شرکت کننده از نقاط مختلف جهان رنکینگ پلاتینیوم را به خود اختصاص داده بود و قهرمانی در این مسابقات، رنکینگ ورزشکاران  را ارتقاء مي دهد.