استان گیلان در هفته‌ای که گذشت؛

ساخت کشتی بزرگ آذرخش در انزلی ‌

خبرگزاری تسنیم: آغاز عملیات ساخت کشتی آذرخش، اختصاص ۱۷ میلیارد تومان اعتبار برای احیای تالاب انزلی، افتتاح ۴۰۵ میلیارد تومان پروژه راهسازی، برگزاری همایش ائمه جمعه گیلان از مهمترین عناوین خبری این استان در هفته‌ای که گذشت بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، آغاز عملیات ساخت کشتی آذرخش، اختصاص 17 میلیارد تومان اعتبار برای احیای تالاب انزلی، افتتاح 405 میلیارد تومان پروژه راهسازی و ‌برگزاری همایش ائمه جمعه گیلان از مهمترین عناوین خبری این استان در هفته‌ای که گذشت بود.

405 میلیارد تومان پروژه راهسازی گیلان به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان گفت: 405 میلیارد تومان پروژه راهسازی گیلان به بهره‌برداری می‌رسد.

کشتی «آذرخش» سال 94 در انزلی ساخته می‌شود

مدیرعامل سرویس‌های حمل و نقل نیروی دریایی ارتش گفت: توسط مجموعه کشتی‌سازی شهدای هفتم آذر بندرانزلی، کشتی آذرخش طراحی شده که با اخذ مدارک و گواهینامه‌های لازم از مراجع ذی صلاح دریانوردی کشور سال 94 ساخته می‌شود.

17 میلیارد تومان اعتبار برای احیای تالاب انزلی اختصاص یافت

مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان با بیان اینکه 17 میلیارد تومان اعتبار برای احیای تالاب بین المللی انزلی اختصاص یافت, گفت: هفت میلیارد تومان از این اعتبار استانی و 10 میلیارد تومان از منابع ملی است.

بهره‌برداری از معادن غرب گیلان ساماندهی می‌شود

فرماندار ماسال با اشاره به اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی در این شهرستان، گفت: بهره‌برداری از معادن غرب گیلان ساماندهی می‌شود.

500 میلیارد ریال به احیای تالاب‌های کشور اختصاص یافت

معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: برای احیای تالاب‌ها و ریزگردها در مجموع 500 میلیارد ریال بودجه اختصاص یافت.

یادواره 61 شهید انقلاب اسلامی در رشت برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری یادواره 61 شهید انقلاب در 16 بهمن ساعت 9 صبح در گیلان خبر داد و گفت: در اجرای برنامه‌های دهه فجر به تولید محتوا توجه شده است.

فعالان اقتصادی کشورهای حاشیه خزر به گیلان سفر می‌کنند

مدیرعامل منطقه آزاد انزلی با اشاره به برگزاری پانزدهمین اجلاس بین‌المللی‌اتاق های بازرگانی کشورهای حوزه خزر در این منطقه، گفت: فعالان اقتصادی کشورهای حاشیه خزر به گیلان سفر می‌کنند.

پیش‌بینی حضور 600 شطرنج‌باز در سیزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی جام خزر

رئیس هیئت شطرنج گیلان با بیان اینکه شطرنج‌بازان 16 کشور برای حضور در سیزدهمین دوره مسابقات بین المللی جام خزر اعلام آمادگی کردند، گفت: پیش‌بینی می‌شود 600 شطرنج‌باز ایرانی و خارجی در این مسابقات حضور یابند.

امامان جمعه گیلان دوره‌های تفسیر قرآن برگزار می‌کنند

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه امامان جمعه گیلان دوره‌های تفسیر قرآن برگزار می‌کنند، گفت: امامان جمعه با برگزاری درس‌های تفسیر، اخلاق و تاریخ در مساجد به ارتقاء دانش مذهبی در جامعه بیش از پیش کمک کنند.

تکمیل راه‌آهن گیلان با اختصاص اعتبار ویژه تسریع می‌یابد

استاندار گیلان با تأکید بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام این استان، گفت: تکمیل راه‌آهن گیلان با اختصاص اعتبار ویژه تسریع می‌شود.

فیلم‌های منتخب جشنواره‌های عمار و رشد در مدارس گیلان اکران می‌شود

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش گیلان از پرواز 36 بادبادک دست‌ساز توسط دانش آموزان در 22 بهمن ماه خبر داد.

بودجه 94 شهرداری رشت بر پایه اقتصاد مقاومتی تدوین شد

رئیس کمیسیون بودجه و حقوقی شورای رشت گفت: تدوین و تصویب بودجه 94 شهرداری رشت بر پایه اقتصاد مقاومتی است.

محور سراوان سیاهکل تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس با تاکید بر اینکه پروژه محور سراوان - سیاهکل تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد گفت: تمام ورود و خروج از تهران برای شرق گیلان و غرب مازندران تا پایان سال به این محور هدایت می‌شود.


انزلی