در بازدید دوره ای سعید پورزادی از پروژه های کیش مطرح شد:

ساخت مدارس جدید با مشارکت بخش خصوصی در جزیره کیش

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش در بازدید های دوره ای خود و در جریان قرار گرفتن از روند پیشرفت پروژه ها در جزیره؛ از همکاری مشترک سازمان و بخش خصوصی برای ایجاد تناسب و توسعه در جزیره کیش خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سعید پورزادی صبح پنجشنبه 22 دی ماه همراه با برخی از مسوولان سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت های تابعه در بازدیدهای دوره ای از پروژه های سطح جزیره از همکاری مشترک سازمان و بخش خصوصی؛ ایجاد تناسب و توسعه در جزیره کیش را ضروری دانسته و اعلام داشت با تاکید دبیر شورایعالی مناطق آزاد، حجت اله عبدالملکی سازمان مکانیسم و مشوق های خاصی با توجه به شرایط اقتصادی برای سرمایه گذاران بخش خصوصی و بخش های گردشگری، سیاحتی، صادر کنندگان و تجار در نظر دارد.

پورزادی با بیان این که در چنین طرح های عمرانی که یکی از دغدغه مندترین موضوعات مطرح شده در حوزه مسوولیت های اجتماعی، پیش بینی مراکز آموزشی است؛ اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن میلاد فرخنده دخت نبی اکرم (ص)؛ احداث مدرسه جدید با مشارکت50 درصدی شرکت بهکیش آروند به عنوان خبری مسرت بخش برای مردم جزیره کیش است.

وی در ادامه اظهار داشت: سازمان منطقه آزاد کیش با اختصاص زمین؛ زمینه اجرایی شدن این طرح ارزشمند را فراهم نموده است.

وی با اشاره به بهسازی معابر و زیبا سازی سواحل کیش در آستانه نوروز، خاطر نشان کرد: در ابلاغیه ای؛ تمام مالکین پروژه ها موظف به حصارکشی دیوار محوطه طرح خود هستند و با تصویب سه طرح در کمیته سیما و منظر شهری این مهم در دستور قرار گرفته است.

عضو هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش در بازدید از بخش های مختلف هتل آسمان و وضعیت پیشرفت این طرح گردشگری که به سبک معماری دوران صفوی در حال ساخت است، گفت: سازمان منطقه آزاد کیش ضمن حمایت از طرح‌های فعال؛ حل مشکلات مطرح شده این پروژه را در دستور کار خود قرار داده است.

طرح هتل تعطیلات از دیگر پروژه های مورد بازدید سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش بود که با تاکید سرپرست سازمان مبنی بر ارائه مستندات لازم در خصوص" دسترسی از نظر ترافیکی و زمان هدر رفت" در کمیسیون اقتصادی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

سعید پورزادی در بازدید از پروژه هتل الماس کیش دستور تهیه صورتجلسه کنترل پروژه را صادر کرد و اظهار داشت: این پروژه موظف به ارائه دو برنامه تا آخر اسفند ماه امسال می‌باشد و پس از زمان تعیین شده و بازدیدی که انجام خواهد شد باید مشخص شود تا پایان سال آینده چه برنامه های عملیاتی برای پیشرفت این پروژه ارائه می‌دهد.

به گفته پورزادی این طرح با نما و ساختار بسیار زیبایی که دارد باید کارفرما با چندین جبهه کاری فعال و تامین نیروی انسانی مورد نیاز اقدامات عملیاتی برای پیشرفت این پروژه را در دستور کار قرار دهد تا از حمایت های سازمان منطقه آزاد کیش بهره مند شود.

لازم به ذکر است پروژه های مجتمع مسکونی روما، مجتمع مسکونی بهکیش، دامون دریای 2، مسجد امام حسین (ع)، مسجد امیر المومنین (ع) از دیگر پروژه هایی بود که توسط سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش و هیئت همراه مورد بازدید قرار گرفت.