زنگ انقلاب در "مدرسه انقلاب اسلامی" پایگاه هوایی کیش نواخته شد

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش کسب رضایتمندی و تکیه بر حمایت مردم را عناصر استمرار انقلاب شکوهمند اسلامی ایران برشمرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سعید پور علی معاون فرهنگی اجتماعی این سازمان صبح امروز یکشنبه 12 بهمن در مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب در "مدرسه انقلاب اسلامی" پایگاه هوایی کیش، با بیان اینکه دهه فجر امسال از منظر همزمانی با میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) متفاوت تر از سال قبل است گفت: در خصوص عوامل بروز انقلاب اسلامی نظرات متفاوتی شامل علل فرهنگی، سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی عنوان شده است و به عقیده صاحبنظران ، انقلاب اسلامی ایران یک جنبش بی نظیر و بی بدیل است.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به هویت تاریخی و کهن ایران در جامعه بشری به عنوان یکی از 5 کشور تمدن ساز جهان گفت: در کنار این پیشینه غنی تاریخی ، کشور ما اسلام را به عنوان یک ودیعه گهربار الهی و هدیه ای از سوی پیامبر مکرم اسلام پذیرفته و همه ایرانیان با پیامبر مکرم اسلام و اهل بیت عصمت وطهارت علیهم السلام  پیوند و الفت دیرینه دارند.

پور علی در ادامه یکی از اشتباهات فاحش نظام ستم شاهی را اتکا به پایه ایران باستان در سیاست های فرهنگی و آموزشی خود عنوان کرد و گفت: آن نظام قصد داشت تا با این سیاست بین ما ایرانیان و اسلام به عنوان یکی از عناصر اصلی هویتمان فاصله بیندازد.

سعید پورعلی با اشاره به سیاست مستکبرانه و مستعمرانه و خیال خام نظام استبدادی برای ترویج اسلام زدایی در جامعه که با مقاومت مدنی گسترده رو به رو شد اظهار داشت: سیاست های فرهنگی دوره پهلوی متکی بر ایجاد تعارض، نزاع و تنش بین هویت ایرانی و اسلامی ما بود که در آخر مردم متدین ایران این سیاست را برنتافته و نارضایتی خود را نشان دادند.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش افزود: معمار کبیر انقلاب(ره)  بارها در سخنان خود بر اینکه ایران کشوری  اسلامی ،متدین،انقلابی،تمدن ساز و فرهنگی است تاکید کرده بود. مقام معظم رهبری نیز بر ماهیت استکبار ستیزی، دین مداری انقلاب و جایگاه  مردم متدین ایران در روند شکل گیری و پیروزی این جنبش مردمی تاکید بسیار کرده اند و این مهم را رمز پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی ایران بر شمرده اند.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: مدارس ما نیز باید با ترویج این نگرش و تفکر، دانش آموزانی با حس اسلام دوستی و وطن دوستی تربیت کنند تا بتوان کشور را که هزینه بسیار زیادی برای حفظ استقلال و آزادی خود پرداخته، از گزند خطرات و حوادث حفظ کرد.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: تکیه بر عنصر حمایت مردمی درجهت تقویت انقلاب و کسب رضایتمندی مردم ، تداوم و استمرار این انقلاب را تضمین می کند.

لازم به ذکراست دراین مراسم، شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل سنت جزیره، فرماندهان نظامی و انتظامی و فرمانده پدافند هوایی کیش؛حیدری رئیس اداره آموزش و پرورش کیش همچنین جمعی از اصحاب رسانه حضور داشتند.