زمانبندی اکران آثار سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در کیش اعلام شد

دبیر اجرایی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر از آغاز اکران آثار این جشنواره از 16 بهمن در جزیره کیش خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش بابک عامل دبیر اجرایی این جشنواره با بیان این مطلب افزود: از16 تا 23 بهمن آثار برگزیده جشنواره فیلم فجر در سه سئانس 19 تا 21، 21 تا 23 و 24 تا 2 بامداد در سالن خلیج فارس مرکز همایش‌های بین‌المللی جزیره کیش اکران می شود.

وی گفت: پس از تایید انجمن تهیه‌کنندگان ایران ما 12 اثر با مجوز 2بار اکران را برای جزیره کیش در نظر گرفتیم و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۱۹ امروز سه شنبه 14 بهمن با مراجعه به وب سایت ایران کنسرت بلیط فیلم مورد نظر،سئانس و صندلی خود را رزرو کنند.

عامل با تاکید بر اینکه زدن ماسک برای ورود به سالن اکران فیلم الزامی است گفت: تیم اجرایی و نظارتی ما رعایت قوانین بهداشتی را زیر نظر خواهند داشت و از علاقه‌مندان به تماشای آثار درخواست دارم تا در طول پخش فیلم تمامی قوانین و مقررات بهداشتی را به صورت جدی رعایت کنند .

دبیر اجرایی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در جزیره کیش همچنین از برپایی مراسم اختتامیه این رویداد درروز جمعه ۲۴ بهمن ساعت ۲۰ درمحل سالن خلیج فارس مرکز همایش‌های بین‌المللی خبر داد و اظهار داشت: در این آیین از یک هنرمند بنام سینمای کشور به پاس سالها تلاش در عرصه هنر تجلیل خواهد شد و یکی از فیلم‌های برگزیده نیز با حضور عوامل آن شامل کارگردان و بازیگران اکران ویژه می‌شود.

جدول زمانبندی اکران آثار در فایل زیر قابل دسترسی می باشد.

جدول فیلم.jpg