به گزارش روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، همزمان با آغاز جشنواره بزن بریم کیش از 30 خرداد، همزمان با عید سعید قربان، اکران تبلیغات این جشنواره نیز در بیلبوردها و ناوگان حمل ونقل عمومی و گردشگری شهرهایی که به جزیره کیش پرواز دارند درحال انجام است .
برگزاری جشنواره تخفیف درتمامی مراکز گردشگری، خدماتی، اقامتی و بازارها، کاهش هزینه های فرودگاهی برای ایرلاین هایی که پروازهای خود را به کیش افزایش داده اند، اجرای کنسرت ها و جشن های شاد ورزشی و تفریحی برای خانواده ها از جمله برنامه هایی است که درقالب جشنواره بزن بریم کیش درحال برگزاری است.
گفتنی است جشنواره بزن بریم کیش، برنامه ی بلند مدت توسعه گردشگری پایدار در جزیره کیش است که درگام نخست با انعقاد کنسرسیوم گردشگری بین جوامع و اصناف، زیرساخت اقتصادی و مالی توسعه گردشگری توسط بخش خصوصی را ایجاد کرد.
شایان ذکر است گام دوم این جشنواره معرفی کیش در سطح کشور و احیاء برند جزیره کیش است تا درفاز بعدی و در مرحله اجرایی، برگزاری رویدادها وجشنواره ها پس از ایام محرم کلید بخورد.