رقابت دیدنی اسکواش بازان بین المللی در مسابقات جايزه بزرگ اسكواش جام یاسی کیش

مسابقات جايزه بزرگ اسكواش با حضور ٢٤ بازيكن عضو انجمن حرفه اي اسكواش بازان جهان (psa) در كيش در حال برگزاري است.

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش در این مسابقات كه از ديروز چهارشنبه ٥خرداد آغاز شده است  ۲۳رقابت برگزار می شود در نهایت ۲ فینالیست ساعت ۱۱ صبح جمعه هفتم خرداد براي كسب عنوان قهرماني با يكديگر رقابت مي كنند. اين ديدارپاياني به صورت زنده از شبکه ورزش سيماي جمهوري اسلامي ايران پخش خواهد شد.

بر اساس اين گزارش علی کتابفروش رئیس کمیته مسابقات فدراسیون اسکواش و سرپرست فنی مسابقات بین المللی حرفه ای اسکواش جام یاسی کیش گفت: مسابقات حرفه ای اسکواش جایزه بزرگ جام یاسی کیش با جایزه ۳۵ میلیون تومانی با حضور ۲۴بازیکن عضو انجمن حرفه ای اسکواش بازان جهان(psa)، شروع شده است و رقابت های بسيار خوبي را شاهد هستیم.

وی ادامه داد:  نتایج دیدارهای امروز ششم خرداد ، نفرات راه یافته به ديدارپاياني را مشخص خواهد کرد.

وي با بيان اينكه همه ورزشکاران براي يك رقابت عالي تلاش می‌کنند اظهار داشت: به عنوان کمیته مسابقات تمام تلاش مان در فدراسیون بر این است که برای ورزشکاران بستری را فراهم نماییم که بتوانند سطح بندي ( رنکینگ ) خود را ارتقاء دهند.

كتابفروش افزود: با توجه به روندی که از اسفند سال گذشته آغاز کردیم، مسابقات psa رابرگزار كرده و با توجه به شرایط خاص موجود دراواخر خرداد  (۲۰_۲۲) مسابقات psa به میزبانی مجموعه ورزشي انقلاب برگزار مي شود كه امیدوارم ورزشکاران بتوانند بخوبی خود رامحک بزنند.

رئیس کمیته مسابقات فدراسیون اسکواش افزود:با توجه به موجی که در ثبت نام ها به وجود آمد و ورزشکاران عضو psa شدند برای مسابقات داخلی خود ورزشکارانی را داریم که به عنوان ذخیره هستند و امکان ورود به جدول را ندارند و نيازمند آن هستند که سطح (رنکینگ ) خود را ارتقاء داده تا در مسابقات داخلی درجدول قرار بگیرند .

رئیس کمیته مسابقات فدراسیون اسکواش و سرپرست فنی مسابقات بین المللی حرفه ای اسکواش جام یاسی کیش در پایان  از ریاست  فدراسیون و رییس هیات اسکواش کیش که با حمایت و همراهی های خود در این شرایط سخت ویروس کرونا مقدمات برگزاری مسابقات را فراهم كردند ، همچنين مسئولان فدراسیون  و مجموعه داوران که در مسابقات معمولا فشار های بسیاری را تحمل می‌کنند و دست اندركاران برگزاری مسابقات قدر داني كرد.