رایزن های تجاری 16 کشوربا مجامع واصناف كيش مذاكره كردند

رایزن های تجاری 16 کشور در سالن همایش های رازی خلیج فارس کیش در جلسه ای با نمایندگان جوامع اصناف و بازریان و هتلداران کیش به گفتگو و مذاکره پرداختند.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در این نشست فرصت های تجاری و سرمایه گذاری سایر کشورها در جزیره کیش و همچنین شرایط  بازاریابی محصولات تولیدی صنایع کیش در بازرهای هدف  مورد بررسی قرار گرفت.

دراین نشست سندیکای صاحبان صنایع، جامعه هتل داران، جامعه  اصناف و بازاریان،تولیدکنندگان و صادر کنندگان جزیره به ارائه توانمندی های خود برای برقراری هر نوعرابطه تجاری و اقتصادی با دیگر کشورها پرداختند و مدیر عامل سندیکای صاحبان صنایعکیش به توضیح شرایط کلی وضعیت صنعت جزیره و قابلیت های آن پرداخت.

نمایندهجامعه بازاریان کیش نیز با بیان  توضیحاتی در رابطه با پتانسیل های جزیره  از رایزن های تجاری خواست تا با برقراری ارتباط سازنده با برندهای معتبر کشورهای متبوع خود، آنها را جهت سرمایه گذاری به کیش هدایتکنند. جامعه هتل داران نیز ضمن آمادگی هتل سازان جزیره برای حضور در کشورهای دیگراز رایزنان تجاری  خواستند  که گروه های هتل داری و هتل سازی را جهت سرمایه گذاری در بحث ساخت  و تجهیز هتل ها جذب کیش کنند.

جامعههتلداران همچنین  بر آمادگی کامل هتل های جزیره در میزبانی گردشگران خارجیتاکید کردند.

گفتنیاست از مهم ترین مباحث مورد مذاکره این جلسه تاکید بر جذب گردشگر سلامت به جزیرهبود. همچنین در این جلسه  مقرر شد که دو  تفاهم نامه بین سازمان منطقهآزاد کیش و سازمان توسعه تجارت جهت گسترش همکاری ها و استفاده از ظرفیت ها وتوانایی رایزن های تجاری امضا شود.