دیدار کارکنان معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با دکتر مونسان

کارکنان بخش های مختلف معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با دکتر مونسان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش٫ دکتر مونسان در دیدار با کارکنان معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با تبریک سال جدید از تلاشهای پرسنل این بخش تقدیر و تشکر کرد.

وی دستیابی به سطحی از وظیفه شناسی که کارکنان فارغ از بعد مادی و بدون توجه به حدود وظیفه اداری خود از روی حس مسئولیت ذاتی نسبت به انجام امور اقدام می کنند را ویژگی سازمان های متعالی برشمرد و گفت:  اینکه کارکنان این معاونت و دیگر بخش های سازمان تا بامداد روز بعد حتی با امکانات شخصی به خدمت رسانی به گردشگران و شهروندان مشغول هستند نوید بخش دستیابی به جایگاه والایی از نظر مسئولیت پذیری و مردم داری  است.

دکتر مونسان سال 94 را سالی پر بار برای کیش دانست که با وجود کمبود منابع مالی هیچ یک از پروژه ها از توسعه باز نماند و روند توسعه کیش با شتاب خوبی مسیرخود را طی کرد.

وی با آرزوی برکت و سلامتی برای کارکنان پر تلاش معاونت گردشگری و خانواده هایشان در سال 95 از آنان خواست این نشاط و وظیفه شناسی خود را درسال 95 حفظ کنند زیرا برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگری و طرح ایده های نو هیچ مرزی  وجود ندارد و پویایی لازمه توسعه گردشگری است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به طرح خوب سامانه سناک و کار آمدی این سامانه گفت: در استانداردها پا را از چارچوب های داخل کشور فراتر گذاشته و باید با استانداردهای بین المللی پیش برویم و این امر نیازمند نظارت های مستمر بر همه بخش هاست.

وی با اشاره به تاکید رییس جمهور در ایجاد بسته های ارزان سفر به کیش گفت: جزیره کیش دارای پتانسیل های خوبی برای تمام سال است که می توان با کمی بررسی پیشنهادهای خوبی برای سفر ارزان به کیش ارائه داد.

دکتر مونسان افزود: بر قراری پروازهای سرویس ارزان از جمله این طرح هاست که با توجه به خرید ایرباس ها برای هواپیمایی کیش و جایگزینی آنها می توانیم چند فروند دیگر از هواپیماهای این شرکت را به پرواز ارزان اختصاص دهیم تا گردشگران و شهروندان از مزایای سفر ارزان بهره مند شوند.

وی هدفگذاری گردشگری سال 95 را رشد 80 درصدی  گردشگران کیش در ایام غیر از نوروز برشمرد و گفت: در سال جاری باید تلاشمان بر پایداری آمارهای گردشگری معطوف شود.

در پایان این نشست کارکنان معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش از حمایت ها و توصیه های دکتر مونسان در تبیین مسیر گردشگری کیش در یکسال گذشته تقدیر و تشکر کردند.