به مناسبت هفته ناجا برگزار شد؛

دیدار فرمانده نیروی انتظامی جزیره با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش

فرمانده و جمعی از کارکنان نیروی انتظامی درگرامیداشت هفته ناجا با مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در این دیدار دکتر مونسان ضمن تسليت ایام محرم از تلاشهای نیروی انتظامی کیش تقدیر و تشکر کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: رویکرد سرهنگ جهانبخش با تدابیر فرهنگی اجتماعی که در پیش گرفته تاثیر زیادی در آرامش عمومی جزیره کیش داشته و این موضوع به زعم بنده و اعضای شورای تامین بسیار با اهمیت است.

وی با اشاره به ارتباط نزدیک ایجاد شده بین پلیس و مردم گفت: بکار گیری نیروهای مردمی برای بر قراری نظم و آرامش تدبیری خلاقانه از فرماندهی نیروی انتظامی بوده است که همراهی مردم را با پلیس افزایش می دهد.

دکتر مونسان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب افزود: آرامش فردی و امنیت اجتماعی دو شاخصه عملکرد پلیس است که به سبب تلاشهای شبانه روزی نیروی انتظامی در جزیره کیش به خوبی شاهد آن هستیم.

وی با بیان اینکه کلانتری ها در سه سال گذشته به خوبی عمل کرده اند تاکید کرد: با توجه به اینکه کلانتریها محل ارتباط با مردم هستند باید در نحوه برخورد با مردم دقت کنند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ماموريت نیروی انتظامی را سخت وگسترده خواند و افزود: از آنجا که فعالیت های نیروی انتظامی در ارتباط مستقیم با مردم و جامعه است اعمال قانون توام با کسب رضایت مردم کاری دشوار است .

وی جزيره كيش را منطقه اي بي همتا در کشور دانست و گفت: در راستاي ماموريت هاي نظام همه تلاشمان اين است با ايجاد انگيزه مانع از خروج گردشگران و ارز از كشور شويم و برنامه ریزیهای فرهنگی اجتماعی انجام شده از سوی سرهنگ جهانبخش در تامین نظم و امنیت نقش زیادی در افزایش گردشگری دارد. همچنین اقدامات مناسب نیروی انتظامی در برخورد با نا هنجاریها به جای تاثیر مقطعی، باعث اصلاح رفتارهای نادرست در جامعه و افراد می شود.

سرهنگ جهانبخش نیز در این دیدار با تقدیر از حمایت های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش که موفقیت حوزه های مختلف نیروی انتظامی را در پی داشته است گفت: در پی توافق نامه با جامعه بازاريان به منظور کاهش حضور فیزیکی پلیس بر قراری امنيت و نظم مجتمع هاي تجاري به افرادی که معتمدین نیروی انتظامی و مردم هستند سپرده می شود.