دکتر مونسان: یکپارچگی و اتحاد ملت مهم ترین پیام حضور گسترده ایرانیان در انتخابات است

دکتر مونسان با ابراز خرسندی از حضور پر شور هموطنان و ساکنان و گردشگران کیش پای صندوق های رای، این مشارکت هوشمندانه را نشانه بینش و بلوغ سیاسی ایرانیان عزتمند برشمرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، دکتر مونسان که از نخستین ساعات آغاز رای گیری در کنار ساکنان و گردشگران کیش در صف طولانی شعبه اخذ رای مرکز خرید دامون حاضر شده بود پس از اینکه آرای خود را در صندوق های سه گانه انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس و شورای اسلامی شهر و روستا انداخت، ضمن ابراز خرسندی از مشارکت افتخار آمیز ایرانیان سراسر کشور در این دوره از انتخابات گقت: حضور پرشور مردم در انتخابات ضمن اینکه نشان دهنده بینش صحیح و بلوغ سیاسی و آگاهی جامعه است پیام همدلی و اتحاد ایرانیان را به گوش تمامی افرادی که و رای مرزهای ایران اسلامی به این آزمون بزرگ چشم دوخته اند می رساند.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر اینکه این مشارکت آگاهانه و پر شور به جهانیان ثابت می کند که ایرانیان سر افراز در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب، پایداری و سر افرازی نظام اسلامی و اقتدار کشور همواره در صحنه های سیاسی و اجتماعی حاضر خواهند بود گفت: امروز روز همدلی است و با وجود برخی تفاوت دیدگاه ها و نقطه نظرات کاندیداها که در زمان برگزاری مناظرات تلویزیونی مشخص شد، امروز شاهد حضور گسترده مردم پای صندوق ها هستیم و این تجلی همدلی و اتحاد ایرانیان است. ملتی غیور و عزتمند که جدای از تفکرات سیاسی خود همگی برای سر بلندی کشورشان آماده هستند و در راه اعتلای ایران اسلامی دوشا دوش هم گام برمی دارند.

وی با تاکید بر اینکه برنده اصلی انتخابات امروز مردم هستند گفت: بدون شک رییس جمهور آینده ایران از حمایت و همراهی تمامی ایرانیان برخوردار است و همه هموطنان ما آبرای دستیابی به موفقیت های بزرگ تر و یک دوره طلایی در اقتصاد کشور رییس جمهور خود را یاری می کنند.

دکتر مونسان همچنین به توسعه اقتصادی به عنوان مهم ترین اولویت کشور اشاره کرد و اظهار داشت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب نیز تاکید کردند در شرایط کنونی مهم ترین اولویت کشور توسعه اقتصادی است و ماهم امیدواریم هر یک از کاندیداهای محترم که در این انتخابات به عنوان رییس جمهور مردم برگزیده می شوند این اولویت را مد نظر قرار داده و در جهت رونق اقتصادی کشور عملکرد بسیار موفقی داشته باشند.

وی با بیان اینکه توسعه اقتصادی هم سفره مردم را پرتر می کند و هم درتامین رفاه و ارتقاء سطح امنیت کشور تاثیر بسیار دارد تصریح کرد: برای رئیس جمهور آینده ایران اسلامی آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم که چهار سال آینده شاهد اوج اقتصادی کشور باشیم.