دو هفته رویایی برای کودکان در جزیره کیش

جزیره کیش از 5 تا 18 مرداد ماه جاری به مدت 2 هفته با اجرای برنامه‌های شاد و جذاب با فستیوال کودک " بزن بریم کیش " در تسخیر کودکان خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، با توجه به اهمیت برگزاری رویدادهای فرهنگی اجتماعی با محوریت کودکان، رویداد بزرگ فستیوال کودک در جزیره کیش به مدت 2 هفته با ارائه برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری ، اجتماعی، ورزشی و سرگرمی با بهره‌گیری از همکاری «کنسرسیوم رونق پایدار کیش» و حمایت‌های معنوی سازمان منطقه آزاد کیش برگزار می ‍شود.

در این فستیوال که با هدف ایجاد روزهای بیادماندنی و زیبا برای تمامی کودکان ایران زمین برگزار می‌شود، کودکان بومی، کیشوند و گردشگر در کنار هم با شرکت در رویدادهای متنوع شامل کنسرت‌های کودکانه، کارگاه‌های استعدادیابی کودکان، عروسک گردانی، نمایش‌های عروسکی و تئاترهای خیابانی، نمایش فیلم‌های سینمایی کودکانه در سینماهای کیش، بازی، سرگرمی، مسابقه، خرید، گشت دور جزیره با هاپ‌آن-هاپ‌آف ویژه کودکان و همایش آموزشی محیط زیست لحظات زیبایی را خواهند گذراند.

استقبال از کودکان در بدو ورود به فرودگاه بین المللی جزیره زیبای کیش، ایجاد تم‌های کودکانه در هتل‌ها، رستوران‌ها و بازارهای مشارکت کننده در طرح فستیوال کودک « بزن بریم کیش» برگزاری دوره‌های مشاوره، کارگاه‌های مادر و کودک با عناوینی همچون کارگاه‌های روانشناسی خانواده، کارگاه‌های ذهن آگاهی و آرامش، کارگاه‌های روانشناختی، بازی و مسابقات ساحلی – دریایی، بازی‌های بومی محلی و بدرقه فرودگاهی از دیگر برنامه‌های این کمپین برای کودکان در بازه زمانی 4 تا 18 مرداد است

کودکان شرکت کننده در فستیوال کودک " بزن بریم کیش " به همراه خانواده در این رویداد بزرگ طی دو هفته می‌توانند از تخفیف‌های هماهنگ شده در بازارها، رستوران‌ها، مراکز تفریحی جزیره کیش برای خرید و تفریحات استفاده کنند.

در این دو هفته رویایی، کودکان هر روز بازی، هر روز مسابقه، هر روز جایزه، هر روز تخفیف و هر روز شادی که با هدف توسعه فردی کودکان و خاطره سازی برای آنان در کنار خانواده در سفر به جزیره زیبای کیش برنامه‌ریزی شده است را تجربه می‌کنند.

در نخستین گام از فستیوال کودک « بزن بریم کیش » جمعه 29 تیرماه ویژه برنامه‌ای با عنوان « کودکان کیش سفیر گردشگری » برگزار شد که در این رویداد کودکان زیر 12 سال به عنوان سفیران گردشگری جزیره کیش با انتشار ویدیویی کوتاه از دوستان و خانواده خود در سراسر ایران برای سفر به کیش دعوت کردند.

کودکان سرمایه های بی ‌‌بدیل و ارزشمند ایران زمین هستند و برای حفظ و نگهداری از این سرمایه‌های ارزشمند در کمپین « بزن بریم کیش » بخش‌های دولتی و خصوصی در یک هم‌افزایی و همگرایی در جزیره کیش تلاش کرده‌اند تا با برگزاری رویدادهای متنوع فرهنگی، هنری ، اجتماعی، گردشگری و... لحظاتی شاد و خاطره آفرین را برای آنان فراهم آورند.

کمپین « بزن بریم کیش » به عنوان یکی از فعالیت‌های اصلی طرح مرجان با رویکرد برنامه‌‌ریزی در افق‌های متعدد و با بهره‌گیری از ظرفیت های کم نظیر جزیره کیش در تمامی حوزه‌ها و استفاده از توان تمامی بخش‌های خصوصی و دولتی تلاش کرده است تا خلاء‌های موجود در بخش گردشگری کیش را پر کرده و مسیری ترسیم کند تا همه با هم برای رسیدن به کیش آینده گام برداریم.

دنیای کودکان، دنیای مملو از زیبایی، شادی، رنگ و جذابیت و عاری از هر گونه زشتی، پلیدی و تیرگی است و در این فستیوال تلاش شده است تا با حفظ زیبایی‌ها و شادی‌های دنیای کودکان، خاطراتی به یاد ماندنی از جزیره زیبای کیش برای آنان خلق شود.خانواده‌های گردشگر به محض ورود به فرودگاه بین المللی کیش با دریافت بروشورها و کاتالوگ‌های فستیوال کودک « بزن بریم کیش » و با آشنایی از روند برگزاری ویژه برنامه‌های این فستیوال می‌توانند از خدمات ارائه شده در این طرح استفاده کنند.

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به صفحه اینستاگرام « بزن بریم کیش » اطلاعات مورد نیاز در خصوص روند برگزاری و نحوه استفاده از تخفیفات ارائه شده در این فستیوال را با مشاهده ویدئوها و جلوه های متحرک زیبا و جذاب که با طراحی و تم‌های کودکانه آماده شده است؛ دریافت کنند.