دعوت مدير عامل سازمان منطقه آزاد كيش از ساكنان و گردشگران براي حضور گسترده در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن

در آستانه فرا رسیدن یوم الله 22 بهمن، دكتر مونسان از ساكنان و گردشگران دعوت كرد تا با حضور گسترده در اين جشن ملي و راهپيمايي با شكوه، پاسدار ارزش های انقلاب و نظام اسلامی باشند.

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، دكتر مونسان با بيان اينكه 22بهمن همواره تجلیگاه وحدت و شکوه فراگیر مردم متعهد ایران است که با از خود گذشتگي و نثار خون هزاران شهيد به آزادی و استقلال دست يافتند گفت: ساكنان فهيم و متعهد جزيره كيش همواره با حفظ وحدت و حضور بموقع در عرصه سياسي و اجتماعي پشتيباني خود از انقلاب و نظام  مقدس اسلامي را اثبات كرده اند.

مدير عامل سازمان منطقه آزاد كيش افزود:  امسال موفقيت دولت در عرصه سياست خارجي و دستاورد بزرگ و ارزشمند لغو تحريم ها، مردم را مصمم تر خواهد كرد تا پر شور تر از هميشه براي تقدير از دولتمردان و اعلام حمايت خود از نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در صفوف بهم فشرده راهپيمايي 22 بهمن شركت كنند.

دكتر مونسان با  گراميداشت ياد و خاطره شهيدان انقلاب و دفاع مقدس و با بيان اينكه 22 بهمن به همه اقشار مختلف ملت بزرگ ايران تعلق دارد ابراز اميدواري كرد ساكنان و گردشگران جزيره كيش با حضور پرشور در این راهپیمایی، ضمن اعلام وفاداری به اسلام و آرمان‌های مقدس انقلاب، با وحدت و یکپارچگی خود دشمنان كشور را نا امید كنند.