در تمامي روزهاي تعطيلات نوروزي؛

حضور پزشكان متخصص در بيمارستان كيش براي ارائه خدمات به گردشگران نوروزي

بيمارستان كيش با حضور پزشكان متخصص در تمام روزهاي ايام تعطيلات نوروزي خدمات خود را به گردشگران و ساكنين جزيره كيش ارائه مي كند.

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، بيمارستان كيش در ايام تعطيلات نوروزي با حضور متخصصين تمام رشته هاي فعال در اين مركز درماني و با افزايش كادر پرستاري و اجرايي خود از آمادگي كامل براي ارائه خدمات درماني برخوردار است.

بيمارستان كيش جهت آمادگي بيشتر براي ارائه خدمات، در بخش اورژانس با فعاليت شبانه روزي و با حضور پزشك عمومي تا ساعت 2 بامداد، افزايش 50 درصدي نيروهاي پرستاري در تمام واحدها، فعاليت دو مدير كشيك براي پاسخگويي مناسب به مخاطبان آماده ارئه خدمات به بيماران و گردشگران نوروزي است.

همچنين بخش دياليز بيمارستان كيش كه در ايام عادي سال سه روز در هفته فعاليت مي كند، در ايام تعطيلات نوروزي با توجه به نياز گردشگران همه روزه صبح و بعد از ظهر خدمات خود را ارائه مي نمايد.

كلينيك امام علي (ع) نيز با افزايش ساعت كار در تمامي روزهاي تعطيلات نوروزي تا ساعت 23:30 اقدام به پذيرش بيماران خواهد كرد.

گردشگران نوروزي مي توانند در مواقع اضطراري با شماره تلفن 07693111839 با مدير كشيك بيمارستان در ارتباط باشند.

بيمارستان كيش به عنوان يكي از موسسات وابسته به سازمان منطقه آزاد كيش خدمات خود را به ساكنين و گردشگران جزيره كيش ارائه مي نمايد.