جزیره کیش در سالروز میلاد مهدی موعود (عج) غرق در شادی و نور شد

مردم جزیره کیش همزمان با گرامیداشت ماه شعبان با آذین بندی و چراغانی خیابان ها و معابر و برپایی آیین های جشن و سرور در مساجد ، حسینه ها و دیگر اماکن تجاری و گردشگری میلاد باسعادت حضرت ولی عصر (عج) را جشن گرفتند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، جشن اعیاد شعبانیه که از نخستین روزهای این ماه ارزشمند با آذین بندی و چراغانی معابر و میادین و برپایی تکیه ها در نقاط مختلف شهر آغاز شده بود در سالروز ولادت یگانه منجی بزرگ عالم بشریت به اوج خود رسید. ساکنان مومن و متعهد جزیره کیش در این عید فرخنده با برگزاری مراسم جشن و مولودی خوانی ، سخنرانی ، اجرای تواشیح و پخش شربت و شیرینی و پذیرایی ازساکنان و گردشگران به ساحت مقدس امام عصر (عج) و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام عرض ارادت کردند. 

بر اساس این گزارش جشن بزرگ نیمه شعبان در مساجد خاتم الانبیاء و امام جعفر صادق (ع) با حضور شمار فراوانی از ساکنان و گردشگران برگزار شد سخنرانان و وعاظ در خصوص اهمیت توجه نسل جوان به مقوله مهم مهدویت، آثار آن در موفقیت انسانها وایجاد انگیزه برای تلاش مضاعف درجهت برقراری عدالت در جهان و مبارزه با صاحبان زر و زور سخنرانی کردند.

با توجه به همزمانی سالروز ولادت حضرت ولی عصر (عج) با روز کارگر ، در این مراسم از شماری از کارگران نمونه جزیره کیش تقدیر شد .

 اجرای برنامه های فاخر فرهنگی و مذهبی در جزیره کیش ،  برگزاری کنسرت های موسیقی خوانندگان مطرح کشور در تالار شهر و مجموعه فرهنگی آوای خلیج فارس ، برپایی چندین ایستگاه صلواتی توزیع شربت و شیرینی در نقاط مختلف جزیره کیش و نوار ساحلی و گردشگری  و  نورافشانی از دیگر برنامه های مفرح جزیره کیش در گرامیداشت جشن بزرگ نیمه شعبان بود.

Image title