جزیره کیش در اعیاد شعبانیه غرق نور و سرور می شود

ساکنان و گردشگران جزیره کیش با مشارکت در برگزاری برنامه های مفرح فرهنگی و جشن های باشکوه، اعیاد شعبانیه را گرامی می دارند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در آستانه فرارسیدن جشن بزرگ نیمه شعبان و برای گرامیداشت هرچه باشکوه تر این عید فرخنده برنامه های فاخر فرهنگی و مذهبی در جزیره کیش برگزار می شود.  

بر اساس این گزارش به مناسبت عید بزرگ نیمه شعبان مساجد، حسینیه ها ، تکایا و مصلای بزرگ جزیره کیش میزبان  ساکنان و گردشگرانی است که با حضور دراین مراسم به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج) عرض ارادت می کنند. سخنرانی باحضور کارشناسان برجسته مهدویت برای آشنایی بیشتر نسل جوان با این مقوله مهم فرهنگی و مذهبی ، مولودی خوانی و توزیع شربت و شیرینی از جمله بخش های مختلف جشن اعیاد بزرگ شعبانیه در جزیره کیش است.

جشن های اعیاد شعبانیه نیز در مساجد نقاط مختلف جزیره کیش  از جمله پایگاه هوایی و کمپ معمار برگزار می شود تا ساکنان بخش های مختلف و گردشگران بتوانند از حضور در فضای معنوی این مراسم بهره مند شوند.

برگزاری کنسرت های موسیقی خوانندگان مطرح کشور در تالار شهر از دیگر برنامه های مفرح جزیره کیش در گرامیداشت ایام شاد و فرخنده شعبانیه است.

امور زنان سازمان منطقه آزاد کیش نیزبه همین مناسبت کنسرت خواننده محبوب کشورمان سالار عقیلی را روز دو شنبه 10 اردیبهشت ساعت  20در مجموعه فرهنگی خلیج فارس برگزارمی کند. شرکت در این برنامه برای عموم ساکنان و گردشگران رایگان است. 

برپایی حضور مداحان مطرح کشور و سخنرانان برجسته، اجرای تواشیح و مولودی خوانی در جشن های اعیاد شعبانیه ، مسابقات مفرح فرهنگی ، برگزاری مسابقه کتاب با موضوع مهدویت و اعطای جایزه کمک هزینه سفر به عتبات عالیات به 20 برنده ، توزیع بروشور های آموزنده فرهنگی بین دانش آموزان مدارس، پخش دعای فرج امام عصر عج الله تعالی فرجه الشریف در فرودگاه کیش در روز نیمه شعبان، آذین بندی و فضا سازی شهری برای گرامیداشت این اعیاد بزرگ ، برپایی تکایادر بخش های مختلف با مشارکت دوستداران اهل بیت و توزیع شربت و شیرینی در بین مردم ، برپایی ایستگاه های صلواتی توزیع شربت و شیرینی در نقاط مختلف شهر از سوی سازمان منطقه آزاد کیش  از جمله برنامه های مختلف فرهنگی است که در جزیره کیش برای گرامیداشت نیمه شعبان برگزار می شود.

 Image title