جذب كارشناس پرستاري و كمك پرستاري در بیمارستان کیش

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش از طريق آزمون جذب، نیروی پرستار مرد با حداكثر سن 35 سال استخدام می کند.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش اين بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی با هدف تکمیل کادر پرستاری اين مركز درماني ، پنجشنبه 30 بهمن ساعت 9صبح در سالن ابن سینا مرکز همایش های بین المللی کیش آزمون جذب نیروی پرستاری و بیهوشی برگزار می كند.
متقاضیان می توانند از امروز چهارشنبه 22 بهمن برای نام نویسی به سایت بیمارستان کیش به آدرس kishhospitalfz.com مراجعه کرده و پس از تکمیل فرم در قسمت خدمات الکترونیک _دعوت به همکاری ، در اين آزمون شرکت کنند.
شرایط عمومی استخدام در این مجموعه،اعتقاد به دين مبين اسلام يا يكي از اديان شناخته شده در قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران، سلامت جسماني و رواني،عدم اعتياد به دخانيات و مواد مخدر، نداشتن سابقه محكوميت جزايي،عدم ممنوعيت استخدام در دستگاههاي اجرايي از سوی آراء مراجع قضايي و ذيصلاح اعلام شده است.داوطلبان استخدام نبايد جزء نيروهاي بازخريد خدمت و همچنين بازنشسته دستگاههاي اجرايي باشند، همچنین گذراندن دوره خدمت يا داشتن کارت معافيت قانوني نیز الزامی است.
گفتنی است اصل مدرك تحصيلي مربوطه (پايان طرح – مدرك پرستاري و بيهوشي)اصل كارت ملي و شناسنامه واصل كارت پايان خدمت به همراه يك قطعه عکس4×3 مدارک مورد نیاز برای استخدام می باشد.