توسعه‌ فرهنگ کارآفرینی لازمه ایجاد کسب و کارهای نوین است

مدیر اجرایی "شتاب دهنده شرکت رادمان کیش" ادامه برگزاری سلسله نشست های کارآفرینی را زمینه ساز توسعه فرهنگ کسب و کارهای نوین در منطقه آزاد کیش عنوان کرد.

به گزارش روابط ‌عمومی و امور بین ‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش، امیرمیثم گیاهی مدیراجرایی "شتاب دهنده شرکت رادمان کیش" با بیان این که ایجاد آکادمی کار آفرینی با مشارکت دانشگاه های معتبر کیش و ارائه‌‌ شتاب‌دهنده‌ ها برای توسعه این اکو سیستم، مورد بررسی قرار گرفته است.

گیاهی حضور دانشگاه‌های تراز اول و معتبر کشور در کیش را یکی از ظرفیت های این منطقه در برگزاری کارگاه عملی برای مهارت‌آموزان حوزه کارآفرینی عنوان کرد و گفت: با حمایت "شتابدهنده رادمان کیش" و حضور فعالان و علاقمندان این حوزه در سلسله نشست‌های تعاملی در مسیر کار آفرینی و همچنین اکوسیستم های استارتاپی، ویژه افرادی که قصد توسعه کسب و کار های سنتی و تبدیل به کسب و کار های نو و آنلاین را دارند، سه شنبه هر هفته از ساعت 17 تا 19 در مرکز نوآوری کیش برگزار می‌شود.

وی برگزاری سلسله نشست‌های آموزشی را ارائه اصول مدیریت و کارآفرینی و بخش دیگر را نیز تجربه محور عنوان کرد و اظهار داشت: اشتراک تجربیات افراد مختلف در این سلسله نشست ها موجب افزایش تعاملات و انگیزه افراد علاقمند به کارآفرینی و در نهایت ایده پردازی کسب و کار خواهد شد.

گیاهی گفت: تا کنون تعداد ۲۲ جلسه از سلسله نشست های کارآفرینی با محوریت شعار "کیش، بهشت کارآفرینان" در مرکز نوآوری کیش برگزار شده که مورد استقبال شمار زیادی از شرکت کنندگان جزیره و خارج از کیش شده است.

امیرمیثم گیاهی مدیر اجرایی "شتاب دهنده شرکت رادمان کیش" در بخش دیگری از سخنان خود مطالبه‌گری‌ها و ایده‌ پردازی را از جمله اهداف برگزاری سلسله نشست های کارآفرینی برشمرد و گفت: ارتباط افراد با دغدغه‌های مشترک منجر به مشارکت، اخذ مجوز و در نتیجه حل مشکلات می‌شود.

گیاهی خاطر نشان کرد: شناسایی و جذب افراد مستعد و تشکیل تیم‌های استارتاپی در کنار ارائه‌ی "صندوق های سرمایه گذاری،"پلتفرم مالی"،"تیم‌های نوآورانه" و "توسعه‌ی کیش در راستای دستیابی به شهر هوشمند" نیز به عنوان هدف غایی این سلسله نشست‌ها در دستور کار آکادمی کارآفرینی قرار دارد.

گیاهی در پایان حضور اعضای تصمیم‌گیرنده حاکمیتی در چنین نشست هایی را مطالبه‌ی عموم شرکت‌کنندگان برشمرد.

به گفته مدیراجرایی "شتاب دهنده شرکت رادمان کیش" شرکت در سلسله نشست های کارآفرینان با پذیرش محدود برای عموم رایگان است.