تمدید مهلت نام نویسی کلاس‌های آنلاین موسسه زبان کیش

نام نویسی کلاس‌های آنلاین زبان ترم پاییز موسسه علوم و فنون کیش تا ۳۱ شهریور تمدید شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مسعود توفیقی مدیرعامل و عضو هیات مدیره موسسه علوم و فنون کیش گفت: این موسسه با ۳۰سال سابقه درخشان در آموزش زبان‌های خارجی و بیش از ۱۳۰ شعبه در سراسر ایران، در راستای ایفای رسالت اجتماعی اقدام به برگزاری کلاس‌های آنلاین زبان نموده است.

وی افزود: با توجه این که برگزاری کلاس‌های آنلاین ترم‌ بهار و تابستان از استقبال گسترده ای برخوردار شده بود در حال حاضر موسسه علوم و فنون کیش وارد ترم پاییزی کلاس‌های آنلاین خواهد شد.

وی در خصوص ویژگی بارز این کلاس‌ها اظهار کرد: کلاس‌های آنلاین موسسه علوم و فنون کیش ویژه تمام سنین بوده و امکان مکالمه زبان آموزان و استاد با یکدیگر فراهم شده است. همچنین ️نرم افزار مورد استفاده کم‌ترین مصرف حجم اینترنت را برای شرکت کنندگان خواهد داشت.

شایان ذکر است واحد ارتباط با مشتریان موسسه علوم و فنون کیش که از یک سال گذشته به صورت جدی کار خود را آغاز کرده است با شماره۰۲۱۴۱۵۹۲۲۲۲همواره پاسخگوی زبان آموزان سراسر ایران است و همچنین علاقمندان به یادگیری زبان انگلیسی می‌توانند با مراجعه به وبسایت موسسه به نشانی kish-ist.net نسبت به نام نویسی اقدام کنند و جهت اطلاع از آخرین اخبار موسسه علوم و فنون کیش صفحه اینستاگرام این موسسه را با نام kishistgram دنبال نمایند.