تمدید مهلت ارسال آثار به رویداد بزرگ عکس کیش تا 7 شهریور

مهلت ارسال آثار به رویداد بزرگ عکس کیش تا هفتم شهریور ماه تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در این رویداد که به همت معاونت گردشگری این سازمان، با حضور اساتید و داوران مطرح بین المللی با موضوع‌ گردشگری و زیبایی های جزیره کیش برگزار می شود عکاسان تا 7 شهریور فرصت دارند آثار خود را ارسال کنند.
رویداد بزرگ عکس کیش شامل دو بخش عکاسی حرفه ای و عکاسی با تلفن همراه است که در هر دو بخش شرکت کنندگان می توانند با مراجعه به نشانی Festival.kish.ir ضمن مطالعه فراخوان و شیوه نامه کامل این رویداد، عکس های خود را با دو موضوع جاذبه های گردشگری کیش و محیط زیست کیش به آدرس اعلام شده ارسال کنند.
گفتنی است در این رویداد پس از داوری آثار در هریک از بخش های گردشگری و محیط زیست 3 نفر برگزیده می شوند و در مجموع به هریک از 6 برنده مبلغ 200 میلیون ریال اهدا می شود.
در بخش عکاسی با تلفن همراه نیز به ۳ نفر از عکاسان برگزیده هر نفر مبلغ یکصد میلیون ریال جایزه داده می شود.
مراسم اهدای جوایز این رویداد 7 مهرماه سالجاری در جزیره کیش برگزار می شود و دبیری این رویداد برعهده محمد ساطعی ‌است و مریم زندی ، غوغا بیات ، محمود کلاری ، سیف الله صمدیان و ساعد نیک ذات، هئیت ۵ نفره داوران این رویداد هستند .
شایان ذکر است آثار منتخب در بخش مسابقه این رویداد همزمان با مراسم اختتامیه و اهدای جوایز در قالب نمایشگاهی درمعرض دید عموم قرار خواهد گرفت.