با افزايش تمايل گردشگران خارجي براي سفر به كيش

تقويم جديد گردشگري كيش تدوين مي شود

با افزايش تمايل گردشگران خارجي براي سفر به كيش، تقويم جديد گردشگري كيش بر اساس مناسبت ها و اعياد بين المللي تدوين خواهد شد.

به گزارش روابط عمومي و اموربين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، محب خدايي با اشاره به اينكه درشرايط پسا تحريم تمايل گردشگران خارجي براي سفر به كشورمان افزايش يافته است گفت: جزيره كيش در جايگاه برترين قطب گردشگري كشور نيازمند تدوين تقويمي بر اساس مناسبت ها و اعياد بين المللي است تا بتواند در كسب سهم شايسته اي از بازار گردشگري جهاني و رونق اقتصادي كشور نقش موثرتري داشته باشد.

معاون گردشگري سازمان منطقه آزاد كيش افزود: با توسعه روابط سياسي كشورمان در سطح بين المللي، جامعه هدف صنعت گردشگري ايران نيز بسيار گسترده تر خواهد شد و ما براي رقابت در عرصه گردشگري بين المللي مي بايست با يك نگاه فراملي، براي جذب توريست در مناسب هاي ملي ساير كشورهاي از جمله تعطيلات سال نو ميلادي برنامه ريزي كنيم.

وي افزود: همانگونه كه ساير كشورهاي منطقه از جمله تركيه و ارمنستان براي جذب گردشگران ايراني در تعطيلات نوروز بسته هاي پيشنهادي مناسبي را تهيه كرده و در عرصه تبليغات نيز فعاليت گسترده اي دارند، ما در جزيره كيش نيز با تهيه يك بانك اطلاعاتي از مناسبتهاي ملي و اعياد ساير كشورها و تدوين تقويم جديد گردشگري مي توانيم با يك برنامه ريزي دقيق تر و استفاده مناسب از ظرفيت رسانه ها و روش هاي نوين تبليغات، اين گردشگران را براي سفر به كيش در ايام تعطيلات ترغيب نماييم.

محب خدايي همچنين برقراري خطوط جديد پروازي از مقاصد مختلف به جزيره كيش را از جمله برنامه هاي سازمان منطقه آزاد كيش در راستاي توسعه و رونق صنعت گردشگري منطقه برشمرد و گفت: در يكي دو سال اخير ارتقاء سطح كمي و كيفي خدمات پروازي، توسعه امكانات فرودگاهي و نظارت و كنترل بر خدمات گردشگري افزايش رضايتمندي گردشگران را در پي داشته است. افزايش جاذبه هاي گردشگري و تنوع برنامه هاي فرهنگي و تفريحي نيز مدت اقامت گردشگران را در اين منطقه افزايش داده است.

معاون گردشگري سازمان منطقه آزاد كيش همچنين با اشاره به امكانات مناسب بندرگاهي در جزيره كيش گفت : با توجه به موقعيت جغرافيايي كيش توسعه گردشگري دريايي ازجمله بخش هايي است كه ما با جديت آن را پيگيري مي كنيم.

وي با تاكيد بر اينكه رشد جزيره كيش و رونق اقتصادي آن نيازمند همدلي وهمكاري بيشتر بخش خصوصي است گفت: فعاليت تورگردانان مجرب در حوزه هاي مختلف گردشگري و بخش هاي تخصصي و ارائه خدمات مطلوب و استاندارد در جهت معرفي امكانات و جاذبه هاي كيش در سطح بين المللي ما را در عرصه صنعت گردشگري توانمند تر خواهد كرد.