تقدیر از کارکنان واحد رادیوی صدا و سیمای مرکز کیش درگرامیداشت روز رادیو

درگرامیداشت روز رادیو از کارکنان واحد رادیوی صداوسیمای مرکز کیش تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، درگرامیداشت 4 اردیبهشت سالروز آغاز به کار رادیو درایران، مدیر روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش به همراه جمعی از مدیران وروسای فرهنگی معاونت فرهنگی واجتماعی سازمان با حضور درصدا و سیمای کیش از کارکنان رادیو تقدیر کردند.

دراین نشست که با حضور مدیرکل صداو سیمای مرکز کیش برگزار شد مدیرروابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش با تبریک روز رادیو به تمامی فعالان این رسانه اثرگذار از خدمات و زحمات فعالان رادیو کیش تقدیر کرد.

ایرج شرف زاده با اشاره به اهمیت رادیو و اثرگذاری این رسانه اجتماعی و پرطرفدار درجامعه گفت: با وجود پیشرفت های امروز جهان و حضور گسترده شبکه ها اجتماعی ، رادیو همچنان کارکردهای اجتماعی بالایی دارد و به عنوان رسانه ای فراگیر دربین مردم مطرح است.

وی از رادیو به عنوان ظرفیتی ارزشمند یاد کرد وگفت: به مدد تعامل بسیار خوب مسئولان، تهیه کنندگان ، دست اندرکاران ومجریان برنامه های رادیویی با مردم ، سازمانها و نهادهای جزیره کیش، شاهد کارآمدی و اثرات خوب این رسانه در توسعه فرهنگی واجتماعی جزیره کیش هستیم.  

مدیرکل صداو سیمای مرکز کیش هم دراین نشست ضمن تشکر از تلاش های دست اندرکاران رادیو کیش گفت: جزیره کیش به لحاظ جمعیتی آمار کمی دارد اما باتوجه به تردد تعداد زیادی از گردشگران دراین جزیره توجه به ابزارهای رسانه ای برای ارتباط با مخاطبان بسیار حائز اهمیت است ورادیو به عنوان رسانه ای گرم وفراگیر بسیار مورد توجه شهروندان وگردشگران کیش است.

علیرضا نجابت درادامه افزود: دستیابی به کیش خلاق ونمونه درهمه حوزه ها باید مد نظر قرار گیرد و یکی از ظرفیت ها برای توسعه کیش دراین مسیر برنامه های رادیویی است که به دلیل ارتباط خوبی که با مخاطب برقرار می کند اثرگذاری زیادی درجامعه دارد.

یادآور می شود دراین مراسم چند تن از مدیران معاونت فرهنگی واجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش نیز درخصوص نقش رادیو در اطلاع رسانی به مردم سخن گفتند.

گفتنی است درپایان این نشست صمیمانه که با خاطره گویی کارکنان رادیو کیش همراه بود ضمن تقدیر از فعالان واحد رادیوی صداوسیمای مرکزکیش ، کیک گرامیداشت سالگرد آغاز به کار رادیو بریده شد.