تقدیر از سه کارگر نمونه بیمارستان کیش

به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی کار و کارگر، طی مراسمی از کارگران برتر بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، این مراسم دوشنبه 11 اردیبهشت با حضور رئیس بیمارستان، رئیس هیات امنای بیمارستان کیش و جمعی از پزشکان و کارکنان این مجموعه برگزار شد.

در این مراسم دکتر خلخالی ضمن تبریک مناسبت های ملی و مذهبی این ماه گفت: طی سه سال و نیم گذشته با رهنمودهای مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش، این بیمارستان توانسته گام های مثبتی در بحث بهداشت و درمان جزیره که از دغدغه های اصلی مردم بود، بردارد.

وی با اعلام اینکه به زودی از سوی وزارت بهداشت و درمان کشوری بازدیدی از بیمارستان کیش انجام می شود، افزود: بیمارستان کیش می تواند در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و همچنین توسعه گردشگری سلامت در منطقه پایلوت باشد.

رئیس بیمارستان کیش تصریح کرد: با برنامه های کلان کشور و با حمایت های بی دریغ مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش و در سایه تلاش کارکنان این مجموعه، این بیمارستان می تواند به عنوان یکی از بیمارستان های برتر بین المللی معرفی شود.

وی با اشاره به نامگذاری سال 96  به سال  اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از سوی مقام معظم رهبری، گفت: بحث نیروی انسانی یکی از دغدغه های اصلی کشور و در سطح بین الملل است به همین منظور تربیت نیروی کار ماهر و آموزش دیده باید محور برنامه هایمان باشد.

دکتر رضوانی رئیس هیات امنای بیمارستان کیش نیز ضمن تبریک روز جهانی کارگر و با اشاره به اعیاد فرخنده ماه شعبان گفت: امروز در جهان و در گرد همایی های مختلف از مقام کارگر تقدیر می شود. کارگران قشری از جامعه هستند که اثر گذاریشان بر همه سطوح جامعه مشخص است.

رئیس هیات امنای بیمارستان کیش با بیان اینکه عشق به کار به کارگران انگیزه می دهد، یاد آور شد: بیمارستان کیش در مقایسه با سالهای گذشته تغییرات مثبت و چشمگیری داشته و فضای بیمارستان نیز تبدیل به مکانی زیبا و تمیز شده است که این تغییرات حاصل تلاش و عشق به کار کارگران زحمتکش این بیمارستان است بطوریکه امروز با افتخار بیمارستان کیش را به همه معرفی می کنیم.

دکتر رضوانی با بیان اینکه امروزه نظم و انضباط و نحوه برخورد با مراجعه کنندگان در بیمارستان کیش تبدیل به الگویی برای سایر ادارات جزیره شده است گفت: این نظم و انضباط حاصل تلاش ریاست بیمارستان، پزشکان و سایر کارکنان این بیمارستان است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش در خصوص ارزش مقام کارگر گفت: مقام کارگر به قدری ارزشمند است که پیامبر اکرم (ص) بر دستان کارگران بوسه می زد. افراد باید در هر شغل و سمتی که هستند، بهترین خدمات رسانی را ارئه کنند.

همچنین وی این دوره از بیمارستان کیش را بهترین دوره مدیریتی بیمارستان کیش خواند و گفت: در این دوره تمام کادر بیمارستان با انگیزه، قاطع و مهربان برای حقوق مردم، بهترین خدمات خود را ارائه می کنند که باید قدر آن را دانست.

در پایان این مراسم از حسین لطف الهی، میثم نادری و هدی خادمی به عنوان سه کارگر نمونه بیمارستان کیش با اهدای لوح، تقدیر شد.