تجربه سفر خاطره انگیزه خانواده های ایرانی در جشنواره تابستانی کیش

محسن قریب از برگزاری 25 امین جشنواره تابستانی کیش همراه با برنامه های متنوع گردشگری، تخفیفات ویژه و اهداء هدایای ارزنده به خانواده های ایرانی که مقصد گردشگری خود را جزیره کیش انتخاب می کنند، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، محسن قریب مدیرعامل موسسه جشنواره‌ها و مناسبت‌های کیش با بیان این که شروع فصل تابستان همیشه مصادف با آغاز سفرهای خانواده های ایرانی به مقاصد گردشگری کشور است، گفت: با مشارکت جدی سازمان منطقه آزاد کیش، شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش، کلیه صنوف و فعالان بخش خصوصی؛ این رویداد مهم تفریحی و گردشگری با هدف تشویق، جایزه و ایجاد فضای پر نشاط از 22 تیر آغاز می شود و با توجه به نزدیک شدن ایام ماه محرم تا روز پنجم مرداد امسال به مدت 15 روز ادامه خواهد داشت.

قریب، اظهار داشت: جزیره کیش به عنوان مقصد برتر گردشگری کشور هر ساله با برگزاری جشنواره تابستانی کیش در تلاش است که عموم خانواده های ایرانی را برای سفر خاطره انگیز به جزیره زیبای کیش ترغیب و تشویق کند.

وی "جشنواره خرید، تفریحات آبی، تخفیفات ویژه تمام هتل ها، مجموعه های گردشگری، کشتی های تفریحی، و سایر برنامه های گردشگری و تفریحی و برگزاری جنگ ها با حضور برخی از چهره های فرهنگی، هنری، مجریان توانمند و هنرمندان کشور" را یکی از ویژگی های برگزای جشنواره تابستانی کیش برشمرد و افزود: گردشگرانی که از اقصی نقاط کشور به جزیره سفر می کنند از هدایا و جوایز قرعه کشی های هر شب این جشنواره بهره مند خواهند شد.

مدیرعامل موسسه جشنواره‌ها و مناسبت‌های کیش ضمن دعوت از همه خانواده های ایرانی برای حضور در برنامه های متنوع 25 امین جشنواره تابستانی کیش، خاطر نشان کرد: هر شب ده ها جوایز مختلف از قبیل "لوازم برقی، لوازم خانگی، هدایای ویژه ای از سوی هتل ها و کلوپ های تفریحات دریایی و مجموعه های گردشگری به قید قرعه به عموم حاضرین در جنگ های شبانه اهداء می شود.

محسن قریب در ادامه سخنان خود افزود: در پایان هر هفته ست لوازم خانگی که شامل "یک دستگاه یخچال ساید بای سايد، یک دستگاه تلویزیون، یک دستگاه ماشین لباسشویی و یک دستگاه ماشین ظرفشویی" به عنوان جهیزیه برای برنده این رویداد که به قید قرعه مشخص می شود، اهداء خواهد شد.

قریب، اظهار داشت: مسافرانی که به ازای خرید از بازارهای کیش برگه قرعه کشی دریافت می کنند پس از اعلام کد آنها در مراسم قرعه کشی به تناسب تعداد جوایز اعلامی در استیج برگزاری برنامه؛ برنده جوایز ارزنده جشنواره تابستانی کیش خواهند شد.

وی در ادامه تاکید کرد: مسافرانی که برنده جوایز این رویداد می شوند با دریافت معرفی نامه فرودگاه و گمرک می توانند جوایز خود را به شهر مبداء انتقال دهند.

لازم به ذکر است: شرایط شرکت در قرعه کشی 25 امین جشنواره تابستانی کیش؛ داشتن برگه اقامت در یکی از هتل های کیش و بلیت رفت و برگشت هواپیما است.