تاکید پورزادی بر لزوم ارائه خدمات شایسته به گردشگران نوروزی کیش

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش با هدف نظارت بر چگونگی ارائه خدمات به گردشگران نوروزی از فرودگاه و پایانه مسافری بندرگاه کیش و بخش های دیگر بازدید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سعید پورزادی به همراه معاون گردشگری و برخی از مدیران سازمان و مدیرعامل شرکت عمران،آب و خدمات، مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه ها، عصر یکشنبه 28 اسفند در بازدید از بخش های مختلف کمپ خانوادگی نوروزی، پایانه مسافری فرودگاه بین المللی کیش و بندرگاه، ضمن تاکید بر ارائه خدمات شایسته به گردشگران؛ امکانات رفاهی پیش بینی شده را مثبت ارزیابی کرد.

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش در بازدید از ورودی بندرگاه و مرحله ساخت محوطه، نمازخانه و سرویس های بهداشتی، با اشاره به ارزیابی عملکرد تمام کمیته‌های ستاد نوروزی بر ارائه خدمات شایسته به گردشگران تاکید کرد و خواستار برنامه ریزی منظم و مدون در راستای شرح وظایف هر کمیته در ستاد هماهنگی خدمات سفر‌های نوروزی کیش شد.

همچنین سعید پورزادی، در این بازدید در جریان فعالیت مرکز اطلاعات گردشگری، سامانه پاسخگویی بنادر کیش (4488-076) و نحوه خدمات رسانی در سالن های انتظار مسافران قرار گرفت.

گفتنی است تلفن 4488 با پیش شماره 076 و متشکل از 20 خط به عنوان "سامانه پاسخگویی بنادر کیش" در نظر گرفته شده است که به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به تماس های مردمی خواهد بود.

وی از مانور کشتی آتشخوار که با کمک پمپ‌ها و نازل‌های خود و با پمپاژ ده ها هزار گالن، قادر به اطفاء حریق در ساحل و کشتی است بازدید کرد.

انبار آرد و غله کیش مقصد بعدی بازدید سعید پورزادی بود که در این بازدید وی دستورات لازم بر حمل به موقعیت آرد به نانوایی ها در ایام نوروز را صادر و بر ذخیره سازی آرد تاکید کرد.