تاکید امام جمعه کیش بر ضرورت توجه جدی به ظرفیت های مناطق آزاد

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده اهتمام ویژه مسئولان به ظرفیت های مناطق آزادکشور به عنوان سرمایه های ملی را عامل ارتقاء جایگاه این مناطق عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد که برای بازدید از چندین طرح عمرانی به جزیره کیش سفر کرده بود صبح جمعه 22 اسفند با حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده امام جمعه کیش دیدار و گفتگو کرد.

بر اساس این گزارش  امام جمعه کیش در این نشست بر  لزوم توجه جدی به قوانين چگونگی اداره مناطق آزاد کشور اشاره کرد و گفت: با توجه به تفاوت تراز سطح مناطق آزاد در سطح کشور، آنچه که انتطار می رود اهتمام ویژه دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد و نگاه واقع بینانه به مناطق آزاد به ویژه جزیره کیش است.

حسن زاده تصریح کرد: اهتمام به مناطق آزاد که به عنوان سرمایه ملی و کالای فاخر ایرانی از آنها یاد می شود می تواند سطح و جایگاه این مناطق را در سطح کشور حفظ کند.

امام جمعه کیش تاکید کرد، مناطق آزاد کشور نباید تنها با یک شیوه مدیریتی اداره شود بلکه باید با اصول عدالت محوری به این مناطق توجه ویژه شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده با اشاره به دوره مدیریتی باقی مانده از دولت تدبیر و امید بر ضرورت مدیریت بحران در زمان کوتاه تاکید کرد و گفت:مدیر موفق، مدیری است که در زمان های بحران در جهت حفظ روابط اجتماعی گام های موثری بردارد.

وی تعهد، تخصص و قدرت مدیریت بحران را پایه اصلی برای انتخاب یک مدیر موفق در مناطق آزاد کشور برشمرد و افزود: جزیره کیش به عنوان یک منطقه موفق ، در زمينه تامین منابع مالی طرح های عمرانی تا پنج سال آینده اقدامات ارزشمندی انجام داده است.