تابستان کیش، نماد همکاری سازنده با اصناف و بازاریان

جشنواره تابستانی کیش در 22 دوره برگزاری خود به عنوان یکی از سرفصل های همکاری سازنده و درازمدت سازمان منطقه آزاد کیش و اصناف و بازاریان جزیره ، بر سر زبان هاست

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، تعامل بدنه دولت با بخش خصوصی در همه این سالها، موجب برپایی سالانه رویدادی پرنشاط شده که برای همگان منشا خیر و برکت بوده است.

برنامه های تابستان بیست و سوم که اکنون در آغاز آن هستیم، با تفاوت هایی از حیث رعایت جنبه های بهداشتی و سلامتی همراه شده است. چرا که ما اکنون در دوره پیک دوم شیوع کرونا هستیم و باید با همراهی جمعی، سلامتی ساکنان و گردشگران را به خطر نیندازیم.

 از این رو سازمان منطقه آزاد کیش نیز با هماهنگی و همراهی بخش خصوصی و با اتخاذ تدابیری ویژه، تلاش کرد تا رویداد امسال به مجموعه برنامه های تابستان کیش تبدیل شود. در این رهگذر برخی سعی کرده اند در خلال جلسات متعدد سیاست گذاری و برنامه ریزی برای ایجاد تعادل بین ایجاد رونق در کسب و کارها و حفظ سلامت عمومی، دست به نقل مطالب و اخباری از قول مسئولان سازمان بزنند که از پایه نادرست و ناصحیح است.

سازمان منطقه آزاد همواره نگاه راهبردی و حمایتی به فعالان اقتصادی کیش در تمام سطوح داشته و به عنوان بخشی از خانواده کیش، در کنار این عزیزان بوده است. در نقطه مقابل نیز اصناف و بازاریان و هتلداران و سایر بخش های ارائه کننده خدمات تفریحی فرهنگی هنری و خدماتی نیز خود را در کنار سازمان دیده و برای موفقیت در اهداف مورد نظر تلاش کرده اند.

با توجه به بحران ناشی از شیوع ویروس کرونا و در شرایط سخت اقتصادی، فرافکنی و انتشار اخبار دروغ تنها موجب یاس، چند دستگی و ایجاد تنش در جزیره شده و سودی نصیب هیچ یک از طرفین نخواهد شد.

مرجع رسمی اخبار از قول مقامات سازمان، حوزه روابط عمومی و امور بین الملل است و درج مطلبی در رسانه ای دیگر نمی تواند مبنای صحت همه محتوای منتشره باشد.

 بار دیگر ضمن احترام با ساحت تمام تلاشگران خدوم و زحمتکش در جزیره کیش و تکذیب برخی سخنان مسموم، به اطلاع می رساند سازمان حق خود می داند تا با عاملین این رفتارها برخورد قانونی کند و از دستگاه های نظارتی و حقوقی می خواهد که این موارد بی پایه را پیگیری کنند.