بهره برداری ازسالن اجتماعات شهید سپهبد سلیمانی در ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش

بهره برداری از سالن اجتماعات ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش با حضور غلامحسین مظفری و سردار اباذر سالاری به نام شهید سپهبد سلیمانی آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: در آستانه سالروز شهادت این شهید بزرگوار امیدوارم همه ما بتوانیم در زمره رهروان واقعی آنها باشیم و به مردم کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی خالصانه خدمت کنیم.

وی افزود: از سال گذشته که با دستور انسانی خبیث و دستی ناپاک، سردار سلیمانی به شهادت رسید، اتفاقات عجیبی در دنیا رخ داده که بخشی الطاف الهی بوده و برخی نشان دهنده این است که ظلم هیچگاه پایدار نیست.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش عنوان کرد: زمانی که دستور شهادت سردار از سوی ظالمان صادر شد، با غرور و افتخار فکر می کردند که مشکل منطقه را حل کرده و برگ زرینی در بخش های داخلی خود رقم زده اند، اما به معنای واقعی شواهد فروپاشی غرب به عنوان پشتوانه بسیاری از خباثت ها و دولت های ظالم در حال ظهور است و بر خلاف ظواهر، شکافی عمیق و اختلافی وسیع در بین مجموعه هایشان وجود دارد.

غلامحسین مظفری اظهار داشت: هرچند شهید سلیمانی انسانی بی بدیل بود، اما خداوند همیشه به مردم ایران لطف داشته و همانطور که در طول تاریخ جای خالی شهدا را سرداران بزرگ پر کردند، سلیمانی های زیادی در این سرزمین ظهور کرده اند تا اهداف والا و مقدس انقلاب اسلامی و آرمان های دینی ما محقق شود.

مظفری تصریح کرد: در شرایط تشدید تحریم ها که سختی های فراوانی را با هدف تزلزل کشور برما تحمیل کردند ، به برکت وجود رهبر معظم انقلاب، خون شهدا، وتلاش ، استقامت و مقاومت مردم عزیز ، سر بلند تر از گذشته در میدان هستیم.

وی گفت: ما وظیفه داریم تا از همه فرصت ها برای خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنیم و با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، قدم هایی برداریم که مردم کشورمان حلاوت و شیرینی زندگی خوب را بچشند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بیان داشت: عزیزان ما در بسیج ناحیه مقاوت سپاه کیش بسیار تلاشگر و پر انرژی هستند و بخش زیادی از کنترل شیوع ویروس کرونا را مدیون آنها هستیم که با تلاش بی وقفه در 8 پایگاه در نظر گرفته شده به خوبی عمل کردند و در بحث های قرنطینه و مبارزه با این ویروس ما را یاری کردند تا نام کیش با کمترین میزان مرگ و میر ناشی از ابتلا به ویروس به عنوان الگوی موفق کنترل بیماری در کشور معرفی شود.

مظفری در پایان گفت: خداوند متعال توفیق خدمت خالصانه را به همه ما عطا کند تا برای سرافرازی ایران عزیزمان گام برداریم.

حجت الاسلام حسن زاده امام جمعه کیش نیز با تقدیر از دست اندر کاران بسیج سپاه کیش برای نام گذاری سالن اجتماعات این مجموعه به نام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: مکتب شهدا به ویژه شهید سلیمانی باید در بین آحاد جامعه ترویج و گسترش یابد.

سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد استان هرمزگان نیز در این مراسم ، ماموریت های نظامی و امنیتی و مقابله با تهاجمات فرهنگی و اقتصادی دشمنان را از وظایف مهم نیروهای بسیج و سپاه عنوان کرد و گفت: به گفته امام (ره) نگاه ویژه به مسجد و توجه به جایگاه معنوی آن به عنوان یک سنگر، می تواند پایگاهی برای حفظ ارزش ها باشد.

سالاری فرمانده سپاه امام سجاد استان هرمزگان در ادامه این مطلب افزود: به برکت همین مساجد بیش از 300 هزار بسته معیشتی تهیه و به مردم مناطق محروم استان تقدیم شد.

وی با بیان اینکه هر جا مردم در صحنه باشند کارهای بزرگی انجام خواهد شد، گفت: در عرصه تهاجم فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی نیز به صحنه آمدن مردم نقش آفرین است و در این صورت هم مساجد رکن اصلی فعالیت ها هستند.

سالاری افزود: ما باید تلاش کنیم موضوع استفاده از مساجد به عنوان ظرفیت های معنوی در سطح استان تسری پیدا کند و سایر مناطق هم از آن بهرمند شوند.