به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، این دوره در سطح پایه ، از 4 آبان با هدف ارتقاء خدمات رسانی و مهمان نوازی فرودگاهی در سطح استانداردهای بین المللی در سالن رازی مرکز همایش های بین المللی کیش آغاز شده و تا 6 آبان ادامه دارد.
فتاحی مدیر کل فرودگاه کیش دراین دوره از برگزاری دوره های آتی در سطوح متوسط و عالی خبرداد وگفت: فرودگاه به عنوان یکی از مهمترین مبادی ورودی وخروجی نقش زیادی درجلب رضایتمندی گردشگران دارد به همین دلیل آموزش نحوه صحیح خدمات رسانی براساس روش های نوین مشتری مداری به عنوان یکی از مهمترین اولویت ها دربرنامه توسعه فرودگاه بین المللی کیش قراردارد.
شایان ذکر است تبیین وتشریح سیر اندیشه در علل مهمان نوازی و مهربانی از دلایل اصلی برگزاری این کلاس دربرای کارکنان فرودگاه بین المللی کیش است.