برگزاری نشست تخصصی سرمایه گذاری سلامت در کیش

نشست تخصصی سرمایه گذاری سلامت در کیش از سوی مدیریت گردشگری سلامت سازمان منطقه آزاد کیش در آخرین روز از همایش اقتصاد ایران در پسا تحریم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، این نشست تخصصی، صبح روز پنجشنبه 21 آبان ماه با حضور مهندس محب خدایی معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش، دکتر جهانگیری از حوزه نظام پزشکی، پروفسور علویان رئیس انجمن هپاتیت ایران، پروفسور خوش باطن فعال بخش خصوصی در حوزه نظام سلامت، دکتر امامی از دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد، دکتر غمخوار فعال بخش خصوصی در حوزه گردشگری و دکتر حلاج زاده از مجمع ایرانیان خارج از کشور در سالن ابوریحان مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد.

بنابر این گزارش در این نشست به بررسی نیاز ها، امکانات و زیر ساخت های گردشگری سلامت در داخل کشور و جزیره کیش پرداخته شد.

همچنین در این نشست عنوان شد گروه های مختلف و پراکنده ای در حوزه گردشگری سلامت فعالیت دارند که ایجاد هماهنگی به صورت هم افزایی بین این گروه ها و برنامه ریزی دقیق و شناسایی نیازها به رونق و توسعه این نوع گردشگری بین شهرهای داخلی و یا به ورود گردشگر خارجی سلامت به داخل کشور علی الخصوص به جزیره کیش کمک شایسته ای خواهد کرد.

شایان ذکر است همایش اقتصاد ایران در پسا تحریم بین روزهای 18 تا 21 آبان ماه همزمان با هفتمین نمایشگاه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری کشور و دومین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی در جزیره کیش برگزار شد.