برگزاری مسابقات ورزشی ملی و داخلی به مناسبت روز کیش

مسابقات ورزشی به مناسبت بزرگداشت روز کیش در ۱۶ رشته و در سطوح داخلی و ملی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش، به مناسبت بزرگداشت روز کیش، ضمن برگزاری ۱۶ برنامه ورزشی، از ورزشکاران و مدال‌آور کیش تجلیل خواهد شد.

تقدیر از مدال ‌آوران کیش از سال۹۷ تاکنون و تجلیل از مربیان، داوران برتر، پیشکسوتان و هیئت‌های فعال جزیره کیش از جمله برنامه‌های روز کیش است. 

همچنین برای نخستین بار پایگاه وزنه‌برداری جزیره و پایگاه اسکی روی آب با قايق نیز که از اولین‌های جزیره است همراه با سایت کایت‌بردینگ افتتاح خواهد شد.

دعوت از تیم‌های ملی فوتبال و هندبال بانوان نیز دو برنامه‌ی متمایز در این ایام است و تجلیل از آنان توسط سازمان منطقه آزاد کیش به منظور افتخارآفرینی این تیم‌ها در سطح بین‌المللی در برنامه قرار دارد.

بازی‌های دوستانه‌ای نیز بین تیم‌های ملی بانوان هندبال و فوتبال و تیم‌های منتخب جزیره برنامه‌ریزی شده‌ است.

مسابقات پاراسلینگ با حضور تمام کلوب‌های دریایی در روز ۱۶ آبان با شرکت کارکنان آنان برگزار خواهد شد، که ابداع و آغاز این مسابقات از سال۹۷ متعلق به جزیره کیش بوده و دو دوره تاکنون برگزار شده است.

مسابقات کشوری شنای آب‌های آزاد با حضور ۸۰ شناگر از کل کشور و مسابقات کشوری دوچرخه‌سواری با حضور ۱۱۰ دوچرخه‌سوار نوزدهم آبان‌ماه با پشتیبانی شرکت میکامال برگزار خواهد شد. 

که این رقابت‌ها دو رده سنی زیر ۲۰سال با مسافت ۳کیلومتر و بالای ۲۰سال با مسافت ۵کیلومتر را شامل می‌شوند.

برگزاری مسابقات دوچرخه ‌سواری در مسافت بلند و۹۰کیلومتر نیز از دیگر برنامه‌های اين ایام می‌باشد.