برگزاری فراخوان دومین جایزه ادبی کیش داستان کوتاه جنوب

دومین جایزه ادبی کیش، داستان کوتاه جنوب با هدف احیای داستان جنوب و شناسایی استعدادهای جوانان در جزیره کیش برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، ابراهیم حسن بیگی دبیر علمی و اجرایی دومین جایزه ادبی کیش، داستان کوتاه جنوب در خصوص برگزاری این رویداد هنری گفت:"هدف از برگزاری دومین جایزه ادبی کیش، داستان کوتاه جنوب در منطقه آزاد کیش؛ فراهم کردن فضای رقابتی و شناسایی استعداد های درخشان جوانان در این منطقه است.

به گفته دبیر علمی و اجرایی دومین جایزه ادبی کیش، داستان کوتاه جنوب، نخستین دوره این جایزه بیش از ۴۰۰ اثر در دو بخش ملی و منطقه ای به دبیرخانه راه یافت که از این تعداد ۱۲ اثر برگزیده معرفی و از آنان تقدیر شد.

وی در خصوص آثار نخستین دوره جایزه ادبی کیش داستان کوتاه جنوب خاطر نشان کرد: آثار ارسالی در نخستین دوره جایزه در کتابی با نام کلبه هور به چاپ رسید.

ابراهیم حسن بیگی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: در دومین جایزه ادبی کیش داستان کوتاه جنوب همانند دوره نخست این جایزه در دو بخش ملی و منطقه ای پذیرای آثار ارسالی خواهیم بود.

حسن بیگی در خصوص بخش منطقه ای دومین جایزه ادبی کیش افزود: بخش منطقه ای ویژه ساکنان استان های حاشیه خلیج فارس "خوزستان. بوشهر. هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان است.

شایان ذکر است دبیر خانه این جایزه فقط آثاری را داوری و انتخاب می کند که موضوع آنها جنوب و دو محور مشخص شده در فراخوان باشد.

مهلت ارسال آثار تا ۲۰ مرداد امسال است.