برگزاری دوره های آموزش مدیریت فنی ویژه متقاضیان ثبت دفاتر گردشگری در کیش

دوره های مدیریت فنی بند "ب" ویژه دفاتر گردشگری، با نظارت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور در جزیره کیش برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش این دوره آموزشی به همت معاونت گردشگری سازمان با نظارت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور و همکاری موسسه آموزشی هتلداری و جهانگردی آوا کیش برگزار خواهد شد.

 

بر اساس این گزارش، دوره آموزشی و آزمون مربوطه، هر سال دو مرتبه توسط موسسه آموزشی هتلداری و جهانگردی آوا کیش در جزیره برپا می شود و در هر دوره تعداد 30 تا 50 نفر شرکت می کنند.

 

پس از برگزاری دوره آموزشی، در صورت قبولی شرکت کنندگان آزمون جامع، یک مصاحبه زبان از سوی وزارت میراث به صورت آنلاین انجام خواهد شد و با تاییده وزارت، مدرکی صادر می شود.  

 

دریافت کنندگان مدرک مدیریت فنی بند "ب" می توانند با اخذ مجوز فعالیت از سازمان منطقه آزاد کیش، بر اساس شرایط، قوانین و مقررات تعیین شده،برای ثبت دفاتر گردشگری اقدام کنند.

 

دارا بودن حداقل مدرک کارشناسی مرتبط یا غیرمرتبط برای شرکت در این دوره الزامی می باشد.

 

گفتنی است متقاضیان شرکت در دوره های آموزشی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از زمان و مکان برگزاری کلاس ها، به موسسه آموزشی هتلداری و جهانگردی آوا کیش واقع در طبقه همکف هتل ویدا مراجعه کنند.