برگزاری جشنواره ملی زنان و حیات اجتماعی در قرن پانزده

اداره امور زنان سازمان منطقه آزاد كيش با همکاری جهاد دانشگاهی واحد الزهرا (س) و برخی نهادهای دیگر، جشنواره ملی زنان و حیات اجتماعی در قرن ۱۵ را برگزار می‌ كند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، جشنواره ملی زنان و حیات اجتماعی در قرن ۱۵ با همکاری اداره امور زنان سازمان منطقه آزاد کیش، جهاد دانشگاهی واحد الزهرا (س)، پژوهشکده زنان دانشگاه الزهرا (س)، انجمن حقوق شناسی ایران، خانه اندیشمندان علوم انسانی، پژوهشکده خانواده دانشگاه شهید بهشتی، پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران، دانشگاه خوارزمی و دانشگاه علامه طباطبایی به صورت علمی برگزار می‌شود.

هم‌اندیشی اساتید و فرهیختگان در خصوص بازشناسی و چگونگی ارتقاء نقش بانوان در عرصه‌های مختلف “آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، بهداشتی، مدیریتی و بررسی راهکارهای توانمندسازی، افزایش مشارکت زنان در عرصه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و مدیریتی و رسیدن کشور به توسعه در خور و شایسته در قرن ۱۵” از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره است.

لازم به ذکر است محورهای اصلی این جشنواره شامل: زنان و مشارکت در سیاست‌گذاری و برنامه‌های توسعه، زنان و مشارکت در علم و فناوری و نهضت پیشرفت زنان، تحول و مدیریت خانواده، زنان و راهکارهای مشارکت اجتماعی است.

علاقه‌مندان می‌توانند تا ۴ شهریور ۱۴۰۰ جهت نام نویسی به آدرس http://festival.kish.ir مراجعه کنند.