برپایی چادر های نوروزی کیش در مکان های مجاز

معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش از ممنوعیت نصب چادر در معابر و مکان های عمومی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سعید پورزادی با تاکید بر این که نصب هرگونه چادر در معابر عمومی، سواحل و پارک های شهر ممنوع است، افزود: مسافران نوروزی با مراجعه به مکان های جا نمایی شده های از سوی سازمان منطقه آزاد کیش می توانند جهت اسکان و یا نصب چادر اقدام کنند.

وی  در راستای پاسخگویی به گزارش های مردمی از واحدهای نانوایی، وضعیت بهداشت، نحوه پخت، میزان ذخایر و کیفیت آرد بازدید کرد و افزود: با مرتفع شدن مشکلات آزمایشی، آرد و نوع ترکیبات آن مورد آزمایش های لازم قرار می گیرد.

معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش، خاطر نشان کرد: واحدهای صنعتی که از کیفیت مطلوب و مورد تایید برخوردار هستند می توانند تولیدات خود را به صورت 24 ساعته در ایام نوروز به مردم و هتل ها ارائه دهند.

سعید پورزادی در خصوص تامین آرد و غله در ایام نوروز، گفت: تامین آرد و غله مورد نیاز در سطح جزیره با توجه به شرایط جوی و آب و هوایی در دستور کار قرار گرفته است.

پورزادی همچنین با اشاره بر لزوم اهمیت حمل و نقل دریایی، افزود: در صورت نامساعد بودن شرایط جوی شناورها مجاز به تردد نیستند و اولویت اصلی حمل و نقل دریایی با حمل مواد غذایی، سوخت و اقلام ضروری جزیره است.

وی، تصریح کرد: ورود برخی خودروها از جمله وانت، کامیونت و برخی خودروهای سواری مانند سنوات گذشته به جزیره کیش ممنوع است و مسافران و گردشگران پیش از سفر به کیش به این نکات توجه لازم را داشته باشند.

معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش، در بازدید از کمپ های نوروزی مصلی کیش، اظهار داشت: استفاده از زیرساخت های مناسب در بخش های فرهنگی، بهداشتی و درمانی، سرویس های بهداشتی، موارد ایمنی و روشنایی از جمله خدماتی بود که درکمپ های اسکان نوروزی با همت شرکت عمران، آب و خدمات کیش برای پذیرایی از گردشگران و مسافران در نظر گرفته شده است.