بازدید مهدی کشاورز ازاپراتور تلفن همراه منطقه آزاد"تله کیش"

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در بازدید از اپراتور تلفن همراه "تله کیش" بر پاسخگویی سریع و موثر این مجموعه به نیازها و ارائه خدمات شایسته به مشترکین تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مهدی کشاورز به مناسبت گرامی داشت 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی در دیدار از مجموعه اپراتور تلفن همراه سازمان منطقه آزاد "تله کیش" از تدوین برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت در سطح کلان سازمان برای توانمند سازی این مجموعه خبر داد.

کشاورز  گفت: با تقویت حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات جزیره جهت ارائه خدمات متنوع به مشترکین اپراتور تلفن همراه "تله کیش" باید زیرساخت های این حوزه حفظ و ارتقاء یابد.

وی"تله کیش" را به عنوان بازوی اجرایی سازمان در حوزه ICT برشمرد و اظهار داشت: در راستای بهره مندی از ظرفیت های اپراتور تلفن همراه سازمان منطقه آزاد کیش در حوزه درون سازمانی می توانیم گام های موثری در این زمینه برداریم.

رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش خاطر نشان کرد: با ظرفیت های موجود در اپراتور تلفن همراه سازمان منطقه آزاد کیش؛ این مجموعه می تواند برای ارائه خدمات شایسته در سایر مناطق آزاد کشور نقش آفرینی کند.

محمد عزیزی عضو هیات امنا و سرپرست اپراتور تلفن همراه سازمان منطقه آزاد کیش، گزارش جامعی از آخرین وضعیت، برنامه عملکرد و نقشه راه تله کیش، پروژه های عملیاتی به ویژه پروژه فیبرنوری سراسری کیش و دکل های تجمیعی  ارائه کرد.

عزیزی همزمان با رونمایی از سند ثبت رسمی علامت و نشان تجاری تله کیش که با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش انجام شد، افزود: اعلام ثبت رسمی نشان تجاری این اپراتور نزد سازمان اسناد و املاک کشور به عنوان مرجع رسمی مالکیت های معنوی کشور است.

وی در ادامه تصریح کرد: این مهم به عنوان نقطه آغازین حفاظت از دارایی های تجاری و معنوی سازمان منطقه آزاد کیش است.

شایان ذکر است در این بازدید رضا شجیع مشاورو سرپرست اداره کل حوزه مدیرعامل، احمد رجب پور عضو هیت مدیره و معاون توسعه مدیریت سازمان و محمود افتاده مشاور مدیرعامل و مدیرحقوقی و امورقراردادها واملاک سازمان منطقه آزادکیش نیز حضور داشتند.