بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از خبرگزاری ایسنا

دکتر غلامحسین مظفری، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، از خبرگزاری ایسنا بازدید کرد.


به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، دكتر غلامحسين مظفري مدير عامل سازمان منطقه آزاد كيش عصر شنبه ٢٥ اسفند در بازديد از خبرگزاري ايسنا كه با حضور متقيان مديرعامل اين خبرگزاري و پورعلي معاون فرهنگي منطقه آزاد كيش انجام شد در مصاحبه با خبرنگار ايسنا با اشاره به ظرفيت هاي گردشگري جزيره کیش گفت: در دوره هاي گذشته امكانات خوبي در جزيره كيش ايجاد شده است اما با توجه به ظرفيت هاي موجود، هنوز جزيره كيش با ايده ال ها در حوزه گردشگري فاصله دارد. لذا برنامه ريزي ما براي جزيره كيش پياده سازي طرح هاي خاص است.

دکتر مظفری با اشاره به وضعیت کنونی کشور گفت: در حال حاضر به واسطه این شرایط ، محدودیت‌هایی براي فعالیت‌های مناطق آزاد به وجود آمده است اما در همين شرايط هم بايد به دنبال ايجاد فرصت باشيم.

وی با اشاره به آرامش کیش به عنوان يكي از جاذبه هاي مهم گردشگري اين جزيره تصريح كرد : اغلب کسانی که پیشتر کشور هاي خارجي را برای سفر انتخاب می‌کردند، امروز به كيش سفر مي كنند ‌و پیش‌بینی ما این است که در نوروز ٩٨ حجم بيشتري از مسافران و گردشگران کیش را براي سفر انتخاب كنند لذا تلاش ما از مدت‌ها قبل مهيا كردن شرايطي است که هموطنانمان خاطره خوبی از سفر به کیش داشته باشند.

مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش افزود: در حال حاضر در جزيره کیش واحدهای توليدي وصنعتي زيادي فعاليت مي كنند که بخش زيادي از محصولاتشان صادر مي شود و تلاش ما افزايش صنايع هاي تك ودانش بنيان با محوريت صادرات است تا جزيره کیش به عنوان منطقه آزاد با ايفاي رسالت خود در توسعه صادرات به پایگاه صادرات كشور تبديل شود.

دکتر مظفری با اشاره به این ‌که در جزیره کیش موردی به نام قاچاق وجود ندارد تصريح كرد: در حوزه بانکداری جزيره کیش تا كنون موفقیتی نداشته و تلاش ما این است که با مذاکره با بانک‌های بزرگ کشور فعالیت بانک‌های کیش را ارتقا دهیم.

مظفری در ادامه در خصوص گردشگری سلامت گفت: در بیمارستان کیش از کشورهای مختلف پذیرای گردشگر هستیم، اما ظرفیت بیمارستان كيش محدود است لذا رویکرد ما حرکت به سوی توریسم‌درمانی است.

وي با اشاره به جشن ها وبرنامه هاي نوروز ي كيش گفت: هرساله در کیش جشن‌های مختلفی داریم، امسال پیش‌بینی شده است که در این جشن‌ها میزبان میهمانانی از دیگر کشورها نیز باشیم.

در ادامه اين بازديد سعيد پورعلی معاون فرهنگي واجتماعي سازمان منطقه آزاد كيش گزارشي از فعالیت‌های فرهنگی و هنری در جزیره کیش ارائه کرد. وی گفت: در آینده نزدیک دفتری با همکاری سازمان فرهنگی اکو، فعالیت خود را در كيش آغاز می‌کند.

وی همچنین افزود: برنامه دیگر ما دعوت از چهره‌های فرهنگی و هنری به کیش و اهدای نشان کیشوندی به آنان است.

در پایان اين ديدار دکتر مظفری از تحریریه اقتصادی خبرگزاری ایسنا بازدید کرد و گزارشی از فعالیت‌های این بخش به وی ارائه شد.

در این بازدیدکه با حضور متقیان مدیرعامل خبرگزاری ایسنا انجام شد فرج‌آبادی معاون چند‌‌رسانه‌ای ایسنا، ضمن ارايه گزارشی از فعالیت‌های این بخش در خصوص همكاري با سازمان منطقه آزاد كيش اعلام آمادگي كرد.

همچنین در حاشیه این بازدید دکتر منتظری، رئیس علوم بهداشتی پژوهشگاه جهاد دانشگاهی با دکتر مظفری دیدار و گفتگو کرد.