بازدید امام جمعه کیش از پایانه مسافری فرودگاه کیش

امام جمعه کیش به همراه معاون عمرانی و زیر بنایی و سرپرست معاونت گردشگری سازمان از پایانه جدید فرودگاه بین المللی کیش و زمین چمن هیبریدی مجموعه المپیک بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز امام جمعه کیش با اشاره به ظرفیت های گردشگری و اقتصادی این منطقه، گفت: جزیره کیش به عنوان مقصد گردشگری خانواده ها از اقصی نقاط کشور، سالانه میزبان بیش از 2 میلیون نفر مسافر است.

امام جمعه کیش افزود: با بهره برداری از پایانه جدید فرودگاه بین المللی کیش این ظرفیت در سال به 6 میلیون نفر مسافر افزایش خواهد یافت که این مهم سبب رونق گردشگری، افزایش خدمات و رونق اقتصادی در جزیره کیش می شود.

بی نیاز همچنین از زمین چمن هیبریدی مجموعه المپیک کیش بازدید کرد و در این خصوص گفت: یکی از ویژگی های جزیره کیش گردشگری ورزشی و سلامت بوده و زیرساخت های لازم نیاز این منطقه است.

امام جمعه کیش با ابراز رضایت از فعالیت های انجام شده در خصوص زیرساخت های ورزشی کیش تصریح کرد: زمین های چمن با استانداردهای بین المللی و کیفیت مطلوبی آماده سازی شده است

وی ضمن ابراز امیدواری، بیان داشت: با فعالیت های انجام شده شاهد رونق تجاری، اقتصادی و گردشگری در منطقه آزاد کیش خواهیم بود.

به گفته امام جمعه کیش باید خدمات مناسبی در حوزه "ورزش ها و تفریحات سالم" متناسب با ارزش های اسلامی و مبانی نظام جمهوری اسلامی ایران به مسافران و کیشوندان ارائه شود.

امام جمعه کیش با اشاره به عملکرد سازمان منطقه آزاد کیش در هفت ماه گذشته، عنوان کرد: ارتقاء سطح کیفیت، دقت و سرعت در کار نشان دهنده همت خوب مدیران سازمان در حوزه های مختلف است.

حجت الاسلام و المسلمین بی نیاز، خاطر نشان کرد: با اراده و عزم جدی می توان سایر زیرساخت های جزیره را به نتیجه رسانده و مشکلات کیش را با همت مسوولانه و نیروهای انسانی شایسته یکی پس از دیگر مرتفع کرد.

سعید پورزادی معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش از پیشرفت 90 درصدی پایانه جدید فرودگاه کیش خبر داد و گفت: پایانه جدید فرودگاه بین المللی کیش به عنوان نخستین فرودگاه هوشمند در کشور معرفی شده است.