ایجاد کانون های نخبگانی با ارتقاء کارکردهای اجتماعی در کیش

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر ایجاد کانون های نخبگانی و ارتقاء کارکردهای اجتماعی؛ استعدادیابی ظرفیت های دانش آموزی را یکی از اولویت های این مهم عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سعید پورزادی در نشستی صمیمانه با دانش آموزان نخبه مدارس کیش که صبح چهارشنبه 26 بهمن در سالن اجتماعات سازمان برگزار شد، جمعیت دانش آموزی را بخش مهمی از این منطقه عنوان کرد و گفت: آموزش و پرورش کیش باید به سوی دانش بنیانی شدن، تحولات و کارکردهای بالای اجتماعی و توسعه علمی حرکت کند.

وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: با اولویت قرار دادن استعدادیابی در تمام حوزه ها با هدف ارتقاء کارکردهای اجتماعی مدارس؛ کانون های نخبگانی با رویکرد ویژه به این مهم ایجاد می شود.

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش بر برگزاری المپیادهای مختلف دانش آموزی در کیش تاکید کرد و گفت: با توجه به زیرساخت های موجود شرایط میزبانی از این رویدادها در سال  1402 فراهم خواهد شد.

سعید پورزادی، افزود: ایجاد کمپ مطالعاتی می تواند دارای ویژگی ها و کارکردهای مختلف در مسائل آموزشی باشد و این امر مهم باید مورد  اهتمام ویژه قرار گیرد.

سعید پورزادی در بخش دیگری از سخنان خود به تعمیرات و بازسازی سینما لبخند کیش اشاره داشت که پس از انجام اقدامات لازم؛ این مجموعه برای فعالیت های دانش آموزی به آموزش و پرورش کیش اختصاص خواهد یافت.

لازم به ذکر است "ایجاد فضای آموزشی مناسب، استفاده از مشاوران تحصیلی مجرب، برگزاری کلاس های آموزشی، ایجاد فضای کتابخانه ای، آموزشی و آزمایشگاهی، نوسازی فضای مدارس و ..." از جمله مباحث مطرح شده از سوی دانش آموزان نخبه مدارس دخترانه و پسرانه کیش در این نشست بود.