ایجاد جهش در حوزه گردشگری رویداد محور با ارتقای گردشگری ساحلی و ورزشی در کیش

سعید پورعلی: با بهره گیری از دانش و مهارت های نوین در راستای ارتقای گردشگری ساحلی و ورزشی می توانیم در حوزه گردشگری رویداد محور یک جهش اساسی ایجاد کنیم

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سعید پورعلی سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش از بازنگری طرح جامع به منظور برگزاری ورزش های خاص در جزیره کیش خبر داد و گفت: برای تحقق یافتن این مهم و ایجاد جهش در حوزه گردشگری رویداد محور باید زیر ساخت های این حوزه را تقویت و ارتقاء داد.

سعید پورعلی اظهار داشت: با رویکرد جدید و ساختار نوینی که در حوزه ورزش جزیره کیش تحقق می یابد حوزه ورزش به سمت گردشگری رویداد محور هدایت خواهد شد که درآمد زایی اقتصادی و ارایه خدمات شایسته برای گردشگران و ساکنین کیش را نیز به دنبال خواهد داشت.

پورعلی در ادامه بر لزوم اهمیت ظرفیت های طبیعی و ایجاد شده در حوزه گردشگری کیش اشاره داشت و افزود: ظرفیت های موجود در این منطقه از قبیل تفریحات دریایی، پلاژ بانوان و آقایان و سالن های ورزشی، حمل و نقل هوایی "هواپیمایی کیش" و مراکز اقامتی یکی از مزیت های بارز این منطقه در ایجاد جهش در حوزه گردشگری رویداد محور است.

وی با بیان این که در زمان برگزاری مسابقات جام جهانی 2022 قطر نزدیک ترین اقلیم جهت بهره گیری از پتانسیل های موجود برای برگزاری هر چه بهتر این رویداد، جزیره کیش است اظهار داشت: از ظرفیت های این منطقه می توانیم در حوزه های یاد شده و در قالب برگزاری تورهای دو روزه به سرزمین اصلی برای گردشگران و هواداران این مسابقات خدمات شایسته ای ارایه نمود.

گفتنی است جزیره کیش به دلیل سایت مرجانی بکر، بیشترین کلوپ غواصی نسبت به شمال، جنوب کشور و دبی را دارد که با  تعداد 23 کلوپ غواصی فعال به گردشگران و ساکنین جزیره کیش خدمات شایسته ای ارایه می دهند.