افزایش 27 درصدی تردد مسافران هوایی جزیره کیش

سرپرست شرکت مدیریت توسعه بنادر و فرودگاه های کیش از افزایش 27 درصدی ورود و خروج مسافران کیش در 11 ماه گذشته سال 1400 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، عزت الله محمدی سرپرست شرکت مدیریت توسعه بنادر و فرودگاه ها در این خصوص گفت: مسافران جزیره کیش در بازه یازده ماهه سال جاری، با 23 هزار و 582 پرواز ورودی و خروجی از شهر‌های مختلف کشور به جزیره و بالعکس تردد کردند.

به گفته محمدی در 11 ماه گذشته ، فرودگاه کیش میزبان 11 هزار و 791 پرواز ورودی و همین میزان پرواز خروجی بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، پرواز ها 26درصد افزایش را تجربه کرده است.

عزت الله محمدی تصریح کرد: تعداد مسافران ورودی سال جاری تا پایان بهمن نیز، 1 میلیون و 300 هزار و 321 نفر و تعداد مسافران خروجی این بازه زمانی، 1 میلیون 275 هزار و 208 نفر  می باشد که در مقایسه با بازه زمانی مشابه سال99 ،افزایش 27  درصدی را نشان می دهد.

بر اساس این گزارش مسئولان ستاد ملی مقابله با کرونا ضمن اشاره به اجتناب از انجام سفر‌های غیرضروری، بر رعایت  دستورالعمل‌های بهداشتی در طول پرواز برای حفظ و مراقبت از خود و خانواده در برابر ویروس کرونا تاکید کردند.