افزایش مشارکت بازاریان کیش برای ارائه تخفیف به گردشگران در هفته کیش

مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش از مشارکت گسترده و در حال افزایش بازاریان برای ارائه تخفیف به گردشگران در هفته کیش خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رحمان سادات نجفی مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان با اشاره به برگزاری هفته کیش افزود: جامعه بازاریان و بازرگانان مصمم است همراه و همگام با سازمان منطقه آزاد کیش، تمام صنوف و جوامع صنفی و نیز ارکان و نهادهای کیش که تلاش می کنند با میزبانی هر چه بهتر در این هفته خاطرات متمایزی را برای گردشگران به ثبت برسانند؛ تخفیفات ویژه ای را برای عرضه کالاها درنظر بگیرید .

سادات نجفی با بیان این که تقاضای ما از همکارانی که در بخش بازار، خدمات ارائه می دهند این است که ضمن تکریم ارباب رجوع، همانند گذشته طوری رفتار نمایند که گردشگر این وجه تمایز را در هفته کیش حس­ کند اظهار داشت: تعدادی از فروشگاه های کیش برای برگزاری حراجی و ارایه کالاهای خود با قیمت و تخفیف مناسب اعلام آمادگی کردند و این فهرست در حال افزایش است و از طریق رسانه های گروهی اطلاع رسانی خواهد شد.

وی تاکید کرد: بسیاری از فروشگاه ها در جزیره کیش در حراج فصلی خود هستند و ممکن است در این فهرست نباشند که ما سعی داریم آنها را نیز به این فهرست اضافه کنیم.

نجفی مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان با بیان این که مشارکت بخش خصوصي از ضروريات توسعه گردشگري در جزيره كيش است؛  بر لزوم همكاري هر چه بيشتر مردم براي ميزباني شايسته از گردشگران در هفته کیش تاكيد كرد.

گفتنی است هفته کیش از 18 تا 24 آبان 1401 در جزیره کیش برگزار می شود.