مصوبات بیست و یکمین جلسه شورای سلامت کیش به منظور پیشگیری و مقابله با بیماری کووید ۱۹ ابلاغ شد:

اعمال محدودیت ارائه خدمات در مراکز گردشگری و تفریحی کیش

سخنگوی شورای سلامت کیش گفت: با شیوع موج دوم ویروس کرونا در سطح جزیره کیش، مراکز گردشگری و تفریحی در این منطقه با کاهش پذیرش و رعایت پروتکل های بهداشتی جدید مجاز به ارائه خدمات هستند

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، محمدرضا رضانیا رئیس مرکز توسعه سلامت کیش، چهارشنبه چهارم تیر در بیست و یکمین جلسه شورای سلامت کیش بر اساس مصوبات این جلسه از حداقل ظرفیت پذیرش در پلاژ  بانوان خبر داد و گفت: با رعایت پروتکل های بهداشتی و با نظارت مسئولین موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش روزانه 500 نفر می توانند از خدمات این مجموعه بهره مند شوند و همچنین عرضه مواد خوراکی و آشامیدنی های فاقد بسته بندی  در این مجموعه ممنوع می باشد.

محمدرضا رضانیا سخنگوی شورای سلامت کیش در خصوص ثبت نام کشتی های تفریحی در سامانه اداره کل بنادر به منظور تعیین ظرفیت برای فروش بلیط به کیشوندان و گردشگران افزود: کشتی های تفریحی با ظرفیت پذیرش 40درصد و با نظارت شرکت توسعه مدیریت بندر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش و معاونت گردشگری می توانند فعالیت کنند.

رضانیا در ادامه اظهار داشت: فعالیت رستوران ها و کافی شاپ ها تا ساعت 23:30 با رعایت پروتکل های بهداشتی مجاز به ارائه خدمات هستند.

وی با بیان این که جنگ های شبانه در محل آب نمای خلیج فارس با ظرفیت پذیرش 50 درصدی و رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود افزود: با نظارت مستقیم معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش و فروش بلیط از سامانه مورد تایید این معاونت جنگ های شبانه در محل یاد شده می توانند به فعالیت های خود ادامه دهند.

سخنگوی شورای سلامت کیش گفت: گشت ها و تورهای دور جزیره کیش توسط آژانس های معتبر و دارای مجوز از معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش و دریافت پروتکل های بهداشتی می توانند نسبت به آغاز فعالیت های خود اقدام کنند.

محمدرضا رضانیا خاطر نشان کرد: نیروی انتطامی کیش به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا نسبت به پاک سازی سواحلی که عرضه و مصرف قلیان موجود هست اقدام خواهد کرد.